شینجی میکامی از دلیل اکشن‌ شدن رزیدنت اویل می‌گوید
بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : سه شنبه 9 مهر 1392
نویسنده : داني

همان‌طور که می‌دانید مجموعه‌ی رزیدنت اویل تغییر رویه‌ی خیلی واضحی در میانه‌ی حیات خود داشت, به طوری که حال و هوای گیم‌پلی از یک عنوان وحشت-بقا محض به طرف گیم‌پلی‌ای اکشن‌تر حرکت کرد.

شینجی‌میکامی در مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت IGN توضیح داده است که دلیل این تغییر رویه به فروش ضعیف نسخه‌ی بازسازی رزیدنت اویل (Resident Evil remake) بر روی کنسول گیم‌کیوب برمی‌گردد. ظاهرا این نسخه آنطور که انتظار می‌رفته نفروخته و همین سبب شده تا میکامی ژانر بازی را برای جلب نظر افراد بیشتری تغییر دهد.

او در این باره می‌گوید:” به خاطر واکنشی که به نسخه‌ی بازسازی رزیدنت اویل شد. من تصمیم گرفتم رزیدنت اویل 4 را بیشتر به سمت اکشن سوق بدهم. رزیدنت اویل 4 بازی ترسناک و وحشت‌آورتری می‌شد اگر نسخه‌ی بازسازی خوب به فروش می‌رفت.”

مطمئنا این تجربه‌ی میکامی به بازی جدید او که در حال حاضر در حال ساخت است هم منتقل خواهد شد.  به طوری به نظر می‌رسد “شیطان درون” قصد بازگشت به ریشه‌های ژانر وحشت-بقای این سازنده را دارد.

او ادامه می‌دهد:” من با فروش ضعیف بازسازی رزیدنت اویل به شکلی ضربه‌ی روحی بدی خوردم. خیلی بیشتر از چیزی که مردم فکر کنند.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب