بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : جمعه 5 مهر 1392
نویسنده : داني

طبق اعلانات تحلیل گر Doug Creutz عنوان GTA 5 تا این لحظه بیشتر از 15 میلیون نسخه فروش داشته است و تا اواخر امسال 25 میلیون نسخه فروش می کند.

او در یک نوشته تحقیقی اعلام کرده است بر طبق فروش 1 میلیارد دلاری در سه روز اول ما باور داریم که بازی تا به الان حداقل 15 میلیون نسخه فروش داشته است.

برای بازی که 60 درصد نسخه های وارد بازار شده را در سه روز بفروشد ما اصطلاح فوق العاده را به کار می بریم اگر بخواهیم GTA را با یک بازی پر فروش دیگر یعنی «ندای وظیفه» مقایسه کنیم باید بگوییم عنوان «ندای وظیفه» 45 تا 50 درصد نسخه های وارد بازار شده را در هفته اول به فروش می رساند.

در هر حال این تحلیل گر اعتقاد دارد این عنوان رنج بزرگی از بازیکنان را هدف قرار داده است و فروش به شدت بالاتر خواهد رفت و تا ماه نوامبر و لانچ کنسول های نسل بعد فروش بسیار خوب خود را نگه خواهد داشت.

از زمان لانچ بازی در سه شنبه رکورد های بسیاری زده شد. بازی در بریتانیا به عنوان سریع ترین فربوش تاریخ بازی ها شناخته شد و مقدار نسخه های به فروش رفته در هفته اول عرضه از مجموع فروش عناوین قبلی در این سری نیز بیشتر است. همچنین GTA 5 رکورد COD: BO را نیز شکست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخباربازي هاخبرهاي مهم
برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها
آخرین مطالب