بهترين و برترين بازي ها تقديم به تمام بازي خورها
تاریخ : پنج شنبه 28 شهريور 1392
نویسنده : داني

 




فروش ویژه کیف آلوما والت اصل (Aluma Wallet)


 

کیف پول آلوما والت اصل. قابل شستشو، بدون نفوذ ذره ای آب. کيفي کوچک اما فوق العاده جا دار. ساخته شده از آلومینیوم با وزن بسيار سبک ...
کیف آلوما والت با شعار “راه حلی برای یک مشکل بزرگ” به بازار عرضه شده است! این کیف که از جنس آلومینیوم ساخته شده است، بسیار سبک و کوچک اما در عین حال فوق العاده جا دار می باشد.
با استفاده از آلوما والت میتوانید کارت های عابر بانک، کارت های شناسایی و همچنین اسکناس های خود را به راحتی هرچه تمام تر حمل کنید. از ویژگی های این کیف قابل شستشو و ضد ضربه بودن آن و همچنین مقاوم بودن آن در برابر نفوذ امواج و حفظ سلامت کارت سوخت و کارت بانکی شما می باشد که این مزایا باعث شده است آلوما ولت از سایر محصولات هم رده خود متمایز باشد.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


قیمت: 19000 تومان

 


فروش ویژه ست مانتو و ساپورت ارغوان

 

 

ست مانتو و ساپورت ارغوان، به همراه دستبند فیروزه به عنوان هدیه. تولید شده با بهترین پارچه نخی. با طراحی فوق العاده شکیل ایرانی ...
این اولین بار است که یک ست مانتو و ساپورت در اینترنت ارائه می شود. ست مانتو و ساپورت ارغوان با طراحی دقیق و هنرمندانه و هماهنگی کامل رنگ ها، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. در دوخت این ست، از بهترین پارچه ی نخی برای دوخت مانتو و بهترین پارچه ی ریون برای دوخت ساپورت استفاده شده است. رنگ مانتو به رنگ سورمه ای تیره،کمربند مانتو ترکیبی از سورمه ای وفیروزه ای،و چاپ قسمت پایینی مانتو ترکیبی از گل های تزئینی است که هماهنگی کامل را با ساپوت فراهم کرده است. کمربند داخلی این مانتو قابلیت تنظیم را برای سایزهای مختلف پوششی فراهم کرده است. با خرید این محصول از هدیه ی ویژه ی این ست که یک دستبند طرح فیروزه است نیز برخوردار شوید. در قیمت گذاری این محصول سعی شده کمترین میزان هزینه در مقایسه با دیگر محصولات موجود در بازار و اینترنت محاسبه شود. این آخرین نیاز شما برای زیبایی است!
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 59000 تومان

بازی آنلاین طوفان دزدان دریایی



 

بازی طوفان دزدان دریایی که بهترین بازی آنلاین در سال 2012 لقب گرفته است هم اکنون به زبان فارسی و در سرور های ایران در دسترس گیمرهای ایرانی قرار گرفته است.شما در این بازی که به سبک بازی های ایفای نقش طراحی شده است یک دزد دریایی خواهید بود و با کشتی خود در آب های بی کران سفر خواهید کرد.
جنگ های روزانه ، ماموریت ها ، حمله به هیولاها، پیدا کردن نقشه گنج و ... از جمله امکانات این بازی است که با گرافیکی بی نظیر و بدون نیاز به دانلود در اختیار گیمر ها قرار گرفته است.از آن جا که این بازی به صورت جهانی با دیگر گیمر های دنیا انجام می شود، هم اکنون گیمر های ایرانی در این بازی اتحاد های مختلفی را به اسم ایران ساخته اند و در حال رقابت با گیمرهای دنیا هستند. دنیا منتظر دیدن توانایی های گیمرهای ایرانی است ...

دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

آماده‌ی نبردی سنگین باشید که تنها در بازی Hot Wheels قابل تجربه است! به گروه تیم رانندگان حرفه ای Hot Wheels ملحق شوید تا برای بدست آوردن عنوان "بهترین راننده‌ی دنیا" با یکدیگر به رقابت بپردازد. رانندگان به چهار تیم تقسیم می‌شوند که هر تیم قوانین مختص خود را داراست: تیم بسیار سریع (سبز)، بیداد‌گران (قرمز)، تکنولوژی برتر (آبی) و قدرتمند (زرد). در رویدادهای هراس‌انگیز همراه با چهار تیم حرفه ای Hot Wheels در سرتاسر دنیا باشید. برای اولین بار، طرفداران این بازی می‌توانند در فضایی آنلاین، رقابت بین تیم‌های مختلف را تجربه کرده و در مهد تولد Hot Wheels به رقابت بپردازند. تیم خود را انتخاب کرده، راننده‌ی خود را برگزینید و به سوی هدف خود بروید!

Hot Wheels World’s Best Driver PS3-iMARS

 

Hot wheels ps3 cover دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

 

 

تصاویری از محیط بازی:

Hot wheels screenshots 01 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3 Hot wheels screenshots 02 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

Hot wheels screenshots 03 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3 Hot wheels screenshots 04 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

Hot wheels screenshots 05 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3 Hot wheels screenshots 06 small دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند. 

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ  و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.46 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید  نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Hot Wheels World’s Best Driver برای PS3 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Direct Link


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلودبازی های PS3
برچسب‌ها: دانلودبازی های PS3
آخرین مطالب