پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1658
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار
بازی کامپیوتر Betrayer خیانتکار یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Blackpowder Games طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی شما را با خود به دنیایی جدید در اوایل قرن ۱۷ می برد . سال ۱۶۰۴ است و شما به عنوان یک مبارز از انگلستان به سمت سواحل ویرجینیا برای پیوستن به یک گروهی مبارز , راهی سفر می شوید . ولی وقتی به آنجا می رسید با فاجعه ای روبرو می گردید . ارواح و جادوهای شیطانی سرزمین ها را به تسخیر خود درآورده اند و باعث شده اند تا مردم و قبایلی که در آنجا زندگی می کردند , به مناطق امنی کوچ کنند . در راه با نشانه ها و سرنخ های مهمی روبرو می شوید که باید با کنار هم قرار دادن آنها و با استفاده از هوش و ذکاوت خود , معماها و چالش هایی که در طول بازی با آن مواجه می شوید را پشت سر بگذارید . بازی درای یک جهان بزرگ و محیطی باز است و این امکان را به پلیر می دهد تا به طور آزادانه به اکتشاف خود بپردازد ولی باید بسیار مراقب باشد زیرا دشمنان و تهدید های بسیاری جان شما را در معرض خطر قرار می دهد . یکی از ویژگی های بازی وجود سلاح های جالب و متنوع قرن ۱۷ از جمله گرز , تیروکمان و muskets است . هرچه به جلو پیش می روید و امتیازات بیشتری کسب می کنید , بازی این اجازه را به شما می دهد تا با خرید سلاح و تجهیزات جدید , خود را به یکی از مرگبارترین شکارچیان تبدیل کنید . فراموش نکنیک که بازی این اجازه را به شما می دهد تا کنتراست صفحه را تغییر دهید و به نوعی بزای را به صورت سیاه و سفید انجام دهید که این ویژگی باعث جذابیت بازی می شود . بازی از گرافیک خوبی نیز برخوردار بوده و می تواند شما را سرگرم کند .
 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی یایبا نینجا گایدن زد برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 3463
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد
بازی کامپیوتر Yaiba Ninja Gaiden Z یایبا نینجا گایدن زد یکی از بازی های سبک اکشن و سوم شخص مبارزه ای است که توسط کمپانی های Team Ninja , Spark Unlimited و Comcept طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Tecmo Koei آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . او تنها به فکر انتقام گرفتن است و می داند ممکن است در این راه جان خود را نیز از دست دهد . نینجاها متخصص جنگ های غیر متعارف هستند و در مبارزات خود از روش های مرگبار استفاده می کنند . عضویت در گروه های آنها بسیار دشوار بوده و فقط مرگبارترین ها را می پذیرند . برای پایان دادن به دوره های آموزشی خود باید در پایان با یک استاد نینجای واقعی مبارزه کنند که هرکسی از پس این کار بر نخواهد آمد . Yaiba یکی از بزرگترین استادها و صاحب سبک در فنون خود است ولی مردم نظر دیگری داشتند و Ryu Haybusa را برتر از او می پنداشتند . از آنجا که یایبا تحمل توهین را نداشت , تصمیم گرفت تا تمام قبیله خود را قتل عام کند که همین کار را نیز انجام داد .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود مجموعه بازی Thief برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 1503
نویسنده : داني
دانلود مجموعه بازی کامپیوتر Thief سارق
مجموعه بازی کامپیوتر Thief سارق یکی از سری بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Looking Glass Studios , Ion Storm و Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و کمپانی های مشهور Eidos Interactive و Square Enix نیز آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده اند . شاید اگر از بسیاری از گیمرها سوال شود که هنگام شنیدن سبک مخفی کاری به یاد چه بازی می افتند نام بازی هایی مانند Hitman  وSplinter Cell را بر زبان بیاورند ولی غافل از اینکه سابقه سری بازی های سارق بیش از اینهاست . یکی از اساسی ترین بازی هایی که توانست سبک مخفی کاری را متحول کند و هیجان را در رگ های طرفداران این سبک به جریان درآورد , بازی سارق بود که اولین نسخه آن در سال ۱۹۹۸ توانست معنای حقیقی مخفی کاری را به جان پلیرها تزریق کند . بازی که توانست با یک داستان پردازی خوب و شخصیت پردازی مناسب به همراه گیم پلی نو , طرفدارن بسیاری به دست آورد و جایگاه خود را در میان آنها تثبیت کند . تا به امروز ۴ نسخه از این بازی مهیج منتشر شده است که به اختصار به بررسی هرکدام از آنها خواهیم پرداخت . 
 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی بانوی گربه برای کامپیوتر
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 1516
نویسنده : داني

The.Cat.Lady.2.www.Download.ir

 
بازی کامپیوتر The Cat Lady بانوی گربه یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Harvester Games طراحی و ساخته شده و کمپانی Screen 7 آن را در سال ۲۰۱۲ برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . داستان بازی توسط شخصی به نام Susan Ashworth سوزان اشورث روایت می شود . زنی حدودا ۴۰ ساله که بسیار افسرده است و هیچ دوستی و فامیلی ندارد . تنها همدم او گربه ای ولگرد است که به همین خاطر در میان همسایگان خود به بانوی گربه ای شناخته می شود . در شبی که سوزان دیگر به آینده ای بهتر امید ندارد و از زندگی خود خسته شده است , تصمیم می گیرد تا خود را بکشد و به زندگی خود پایان دهد . ولی ناگهان درمی یابد که پنج بیگانه در کنار یکدیگر جمع خواهند شد و همه چیز را تغییر خواهند داد . آن ۵ غریبه انگل هایی هستند که بسیار خونخوار و بی رحم می باشند و باعث بیماری های روانی بسیاری در شهر شده اند . آنها هرگز متوقف نمی شوند مگر آنکه سوزان قبل از آنها اقدام کرده و به آنها لطمه بزند . او نمی تواند به تمام دنیا سفر کند و به یک قهرمان تبدیل شود حتی او به دیگران ایمان کمی دارد و به سختی از خود مراقبت می کند . اما او مطمئن است که در پایان داستان , پاداش گرانبهایی در انتظار اوست چیزی که ممکن است زندگی او را تغییر دهد 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلودبازی MXGP The Official Motocross Videogame
نوشته شده در دو شنبه 11 فروردين 1393
بازدید : 1425
نویسنده : داني

 

 . MXGP.2.www.Download.ir

بازی کامپیوتر MXGP مسابقات موتور کراس یکی از بازی های سبک مسابقه ای و شبیه ساز ورزشی است که توسط Milestone S.r.l طراحی و ساخته شده و به تازگی نیز کمپانی Plug In Digital, Milestone S.r.l آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . گرد و خاک , حس رقابت و نهایت هیجان را برای به دست آوردن مقام اول در این بازی تجربه کنید . مهارت خود را در سری مسابقات MXGP در گروه های MX1 و MX2 محک زنید . این بازی که با نام رسمی MXGP The Official Motocross Videogame منتشر شده است تمامی قوانین و مقررات سری مسابقات رسمی MXGP در سال ۲۰۱۳ را شامل می شود . در این بازی باید سعی کنید تا بهترین نتیجه را در قابت با سایر حریفان خود به دست آورید . هرچه به پیش می روید و مهارت خود را در موتور سواری افزایش می دهید , از طرف تیم های بزرگ برای شرکت در تیم آنها دعوت خواهید شد و این فرصت بسیار خوبی برای محک زدن توانایی های شما است . وجود جاده های خاکی , گرافیک ۳ بعدی و وجود بیش از ۶۰ نوع موتور مختلف با ویژگی های منحصر به فرد تنها بخشی از ویژگی های این نسخه است . اگر طرفدار سری مسابقات موتور سواری هستید , پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



Assassin’s Creed : Unity رونمایی شد + دانلود تریلر
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1145
نویسنده : داني

طبق معمول هر ساله یوبی سافت, از یک Assassin’s Creed جدید رونمایی شد . اتفاقات  Assassin’s Creed : Unity در قرن هجدهم و در کشور فرانسه و حین انقلاب بزرگ این کشور روی می دهد . یوبی سافت طی بیانیه ای این بازی را تایید کرد :

بیش از سه سال است که ما بر روی این نسخه از سری AC کار می کنیم . هنوز بازی به مراحل  پایانی نرسیده و ما نمی توانید فعلا اطلاعات بیشتری از این نسخه منتشر کنیم . در ماه های آینده شاهد اطلاعات بیشتری خواهید بود .

البته قبل از تایید یوبی سافت شایعات زیاد و درستی از این نسخه منتشر شده بود . این بازی برای پلتفرم های PS4,Xbox One و PC در تعطیلات سال 2014 میلادی منتشر خواهد شد . چند تصویر از تریلر منتشر شده از بازی :

 

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



دیوانه وار ترین قدرت های «بدنام:فرزند دوم»
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1771
نویسنده : داني

سری بازی بدنام همیشه بر خرابکاری در یک شهر کاملا جهان آزاد با قدرت های “باحال” تمرکز کرده است.فرزند دوم نیز از این قاعده مستثنی نیست با این حال “Suker Punch” درباره ی این که چه قدرت های فوق العاده ای در بازی وجود خوهد داشت زیاد سخن نمی گوید.خوشبختانه تحلیل گر عکس بازی های گیم اینفورمر اینجاست تا ما را از برخی قدرت ها که مطمئنا در فرزند دوم وجود خواهند داشت مطلع کند.

من شاید قادر نباشم که با یک کامیون پرس سینه بزنم یا تیر های نورانی از دست خود پرتاب کنم اما من قدرتی به نام “استدلال قیاسی” دارم.من از این توانایی فوق العاده برای بدست آوردن اطلاعات بسیار گران بها از هزاران بازی در گذشته استفاده کرده ام،به کمک کوچکترین راهنما ها.من بازی مثل “پوکمون”یا افرادی مانند دشمن های بایوشاک بی کران یا “احساس مدرن شخصیت های سری شیطان هم می گرید” را تحلیل کرده ام.من هم چنین از قدرت فرا بشری خود برای بدست آوردن اطلاعاتی از “کریتوس”،شناسایی پتانسیل بالای کمپین تک نفره برای شخصیت “Luigi” ازخانواده ی ماریو و هم چنین سرآوردن از اینکه در “Tokyo Jungle” چه اتفاقاتی در حال افتادن است استفاده کرده ام.(چقدر تعریف!)

حال من می خواهم با قدرت فوق العاده ی خود بر روی قدرت های دلسین تمرکز کنم.به راستی شخصیت خوب بدنام دوم چه قدرت هایی را داراست؟ما نگاهی می اندازیم.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , ,
:: برچسب‌ها: نقدوبررسی بازیها ,



Far Cry 4 در سال 2015 منتشر خواهد شد
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1170
نویسنده : داني

به تازگی سایت معتبر  Eurogamer در طی گزارشی اعلام کرده است که چهارمین نسخه از سری بازی های Far Cry در نیمه اول سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد و رسته کوه هیمالیا بستر اتفاقات این بازی می باشد .

Eurogamer مدعی شده است که از این بازی در E3 سال جاری میلادی رونمایی می شود و Far Cry 4  شامل محیطی چند برابر نسخه ی سوم می باشد و همه ی مناطق بازی برفی نخواهد بود . همچنین گفته شده است که این بازی برای کنسول های این نسل منتشر نخواهد شد و موجودات تخیلی زیادی در بازی حضور دارند . در بازی می توان فیل سواری کرد و به مانند نسخه سوم نقشه بازی به مرور زمان تکمیل می شود . نسخه سوم Far Cry در سال 2012 میلادی وارد بازار شد و توانست نظر منتقدین و گیمر ها را به خود جذب کند و نمرات و نقد های عالی ای را به ثبت برساند .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



لیست هفتگی پرفروش ترین بازی های بریتانیا
نوشته شده در پنج شنبه 7 فروردين 1393
بازدید : 1152
نویسنده : داني

در لیست منتشر شده بازی inFamous: Second Son در رتبه اول قرار دارد و دو عنوان Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و Titanfall به ترتیب در رتبه ی دوم و سوم قرار گرفته اند. در زیر میتوانید لیست 20 برتر این هفته بریتانیا را مشاهده و بررسی نمایید.

uk-chart-gamerha.jpg

1-inFamous: Second Son

2-Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes

3-Titanfall

4-Final Fantasy X/X-2 HD Remaster

5-South Park: The Stick of Truth

6-FIFA 14

7-Dark Souls 2

8-The LEGO Movie Videogame

9-Plants Vs Zombies: Garden Warfare

10-Minecraft: Xbox 360 Edition

11-Thief

12-Call of Duty: Ghosts

13-Battlefield 4

14-Assassin’s Creed 4: Black Flag

15-LEGO Marvel Superheroes

16-Yoshi’s New Island

17-GTA 5

18-Aliens: Colonial Marines

19-Need for Speed: Rivals

20-Rayman Legends


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



بازدید : 2298
نویسنده : داني

                       Red-Orchestra-2-Heroes-of-Stalingrad-2.www.download.ir

بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad یک بازی اول شخص شوتر می باشد که تم جنگ جهانی دوم را دارد . بازی توسط استودیو Tripwire Interactive ساخته شده شده است . وقایع بازی مربوط به نسخه قبل یعنی Red Orchestra: Ostfront 41-45 بوده و تمرکز آن بیشتر بر روی جنگ Stalingrad می باشد . بازی در سال ۲۰۱۱ برای کامپیوتر ساخته شد و ناشر آن هیچ برنامه ای برای آوردن بازی بر روی کنسول ها نداشت و این بازی فقط در انحصار ویندوز ماند . بازی جوخه سرخ ۲ قهرمانان استالینگارد دارای ویژگی های جدید از قبیل سیستم کاورگیری جدید در بازی های اول شخص و تیراندازی از از درون کاور و همچنین سیستم ردیابی و پیشرفت بازیکنان می باشد . بازی دارای گیم پلی واقعی در سبک اول شخص می باشد . اسلحه ها مانند نمونه ی واقعی خود قدرت دارند و با برخورد حتی یک گلوله همانند دنیای واقعی می تواند بازیکنان را از پا درآورد . بازی دارای سیستم سنتی HUD می باشد و بازیکن را مجبور می کند که هر لحظه آمار گلوله خود را داشته باشند و همچنین باید به منابع مهم موجود در بازی دقت کرده و استفاده بهینه از آنها کرد . کاورگیری در بازی نقش مهمی را ایفا می کند از آنجا که بازی شبیه ساز جنگ می باشد در نتیجه باید با یک استراتژی خاص در بازی پیش رفت در غیر این صورت دشمنان به راحتی می توانند شما را از پا درآورند . گرافیک بازی قابل قبول بوده و در مجموع بازی جوخه سرخ ۲ قهرمانان استالینگارد یک بازی خوب بوده که می تواند کسانی را که به بازی هایی با سبک جنگ جها نی علاقه دارند سرگرم نماید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,