پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 5378
نویسنده : داني

ز امواج سهمگین ما را هراسی نیست ....... مردان دریا را برای ترس مجالی نیست


مبارزه در خلیج عدن


FIGHITING IN ADEN GULF


 


بسم الله رحمن الرحیم


نام سازنده : آمیتیس بازی رایان                      نوع بازی : تیراندازی اول شخص         


باسلام خدمت تمامی دوستان .. امیدوارم هر جا که هستید موفق باشید ...


بالاخره اثر پر سر و صدای آمیتیس بازی رایان عرضه شد و صبر ما برای این بازی یرانی به پایان رسید . اما حد موفقیعت این بازی تا جه قدر بوده

 




بازدید : 2043
نویسنده : داني

 به نام خداو با سلام

تا انتشار نوزدهمین شماره از مجله‌ی الکترونیکی گیم‌لند، ببخشید … هنرِبازی فرصت زیادی نمانده است. بله،مجله‌ی GameLand را از این پس با نام «هنر بازی» (Art of the Game) خواهیم شناخت. طرح جلد این شماره از مجله را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

 




استودیو بازی‌سازی Bungie در E3 حضور نخواهد داشت
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391
بازدید : 1729
نویسنده : داني

مسئولان استودیو Bungie،در حالی که چندی پیش همکاری خود را با شرکت Activision اعلام کردند،دیروز در طی خبری به طور رسمی گفتند که در E3 2012 حضور نخواهند داشت.

این استودیو که سازنده سری بسیار پر طرفدار Halo می‌باشد،اعلام کرد که قرار نیست از بازی جدیدی به این زودی‌ها رونمایی کنند و درE3 نیز شرکت نمی‌کنند.

این خبر را چندی پیش خود مسئولان این استودیو در وبلاگ استودیو قرار داده‌بودند.

در نتیجه شایعه رونمایی این استودیو از عنوانی جدید نیز فعلا حقیقتی ندارد و شاید در آینده از آن بازی رونمایی شود.

 

 




Resident Evil: Chronicles HD Collection تیر ماه عرضه می‌شود
نوشته شده در یک شنبه 7 خرداد 1391
بازدید : 1666
نویسنده : داني

 شرکت بازی سازی کپکام اعلام کرد Resident Evil: Chronicles HD در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر) در شبکه‌ی PSN برای امریکای شمالی به قیمت ۲۶ ذلار و ۹۹ سنت عرضه خواهد شد. بازی‌های موجود در این بسته‌ی کالکشن شامل Resident Evil: The Umbrella Chronicles و Resident Evil: The Darkside Chronicles هستند که البته هرکدام از آن‌ها به صورت جداگانه نیز از تاریخ ۱۷ جولای (۲۷ تیر) به قیمت ۱۴ دلار و ۹۹ سنت برای خریداران آماده خواهد بود.




آن‌چه باید در مورد «عملیات سری ۲» بدانید
نوشته شده در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
بازدید : 1620
نویسنده : داني

 سایت Kotaku به تازگی در ملاقاتی که با سران Treyarch داشته اطلاعات جالبی از Black Ops 2 به دست آورده که در زیر مشاهده می کنید:

  • داستان بازی در دو دوره زمانی اتفاق می افتد که یکی از آن ها در سال ۲۰۲۵ است البته اکثریت زمان بازی در سال ۲۰۲۵ خواهد بود.
  • این بازی به طور مستقیم دنباله Black Ops می باشد.
  • در پایان Black Ops احتمالا میسون ، John F. Kennedy را نکشته است و به نظر می رسد که او در قسمت دوم حضور دارد.
  • بخش دوم زمان بازی در اواخر دهه ۸۰ و در پایان جنگ سرد می باشد.
  • داستان بازی توسط فرانک وودز کاراکتر قسمت اول بازی که در حال حاضر تبدیل به یک پیرمرد شده روایت می شود ظاهرا او در Black Ops کشته نشده بود.
  • بازیکن در دهه ۸۰ در نقش شخصیت الکس میسون قرار خواهد گرفت.
  • این در حالیست که در سال ۲۰۲۵ ما کنترل دیوید میسون، پسر آلکس میسون را بر عهده داریم. رابطه پدر و پسر در قسمتی از داستان به هم گره می خورد.
  • داستان این بازی روایت گر دومین جنگ سرد بین چین و ایالات متحده است که با توجه به کمبود عناصر خاکی کمیاب برای ساخت دستگاه های پیشرفته و سلاح های نظامی روی می دهد.
  • داستان بازی احتمالا از یک وقایع واقعیست چین در حال حاضر کنترل ۹۵درصد از عناصر خاکی نادر در جهان را بر عهده دارد.
  • کارگردان بازی دیو آنتونی اعلام کرده است که ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خیالی ویکتور رزنوف داده شود و در اصل او یک شخصیت خیالی در تخیل بازیکن خواهد بود.
  • دیوید میسون را با نام Section در بازی صدا خواهند کرد.
  • دشمن اصلی بازی فردی به نام رائول منندز می باشد او در سال ۲۰۲۵ با توجه به روابط تیره ای که بین چین و ایالات متحده ایجاد شده با هک کردن و دیگرسلاح های رباتیک آن ها را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.
  • ماموریت سال ۱۹۸۰ کرونیکل در واقع آغازی برای شروع حرکات مندز می باشد.




alan Wake’s American Nightmare آخر ماه برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
بازدید : 1703
نویسنده : داني

 رمدی،‌ سازنده ی عنوان Alan Wake’s American Nightmare رسما تایید کرد که این بازی آخر همین ماه برای PC منتشر می شود.

این بازی ۲۲ می، بر روی شبکه ی Steam  منتشر می شود. رمدی امیدوار است مانند نسخه ی اول، این بازی نیز فروش خوبی داشته باشد. قیمت این بازی تنها ۱۵ دلار امریکا است.

این بازی فوریه ی گذشته برای XBLA منتشر شده بود.

 




بازدید : 1609
نویسنده : داني

 نسلی که در حال گذر است ونفس های آخر خود را می کشد با تمام خوبی ها ودستاورد هایی که دارد از یک موضوع اساسی رنج می برد وآن هم کمبود ip های جدید است. سازندگان به جای اینکه آثاری نو به وجود بیاورند در حال گسترش آثاری هستند که امتحان خود را پس داده ودر دل گیمر ها نشسته اند. در واقع این ریسک را قبول نمیکنند که بر روی بازی های جدید متمرکز شوند. گواه حرفهای من بازی هایی است که پیش رو داریم. نگاه کنید و ببینید که چندتا از آنها کاملا جدیدند و چند تا از آنها دنباله هستند. با این حال در این نسل برخی سازنده ها به آفرینش بازی های جدید اقدام کردند که از قضا موفق هم شدند وبه محبوبیت بالایی دست یافتند. در این مقاله قصد دارم به ۱۰ بازی اشاره کنم که در این نسل به وجود آمدند وهیچ نشانه ای از آنهادر نسل های قبلی نبود. در ضمن بازی هایی که انتخاب کردم بازی هایی بوده اند که حداقل دو عنوان از آنها منتشر شده است.

۱۰- Little Big Planet

در وصف بزرگی و عظمت این بازی همین بس که در میان دیگر بازی های پر زرق و برق و اکشن ps3 توانست در دل هواداران بشیند. یک پلتفرمر ناب با گرافیک زیبا وموجوداتی ( سکبوی) دوست داشتنی. با این بازی به این نتیجه رسیدیم که در کنسولهای غیر نینتندویی هم میشود یک بازی سکو بازی ناب رو تجربه کرد. یکی از بهترین ویژگی های این بازی ساخت مراحل توسط بازیبازها وبه اشتراک گذاشتن آنهاست که بر زیبایی های این اثر افزوده است. این بازی شایستگی حضور در این لیست را دارد.




dead Space حالت Co-op خواهد داشت
نوشته شده در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
بازدید : 1898
نویسنده : داني

 اخبار و اطلاعات پیرامون بازی دوست داشتنی EA هر روز داغ و داغ‌تر می‌شود و تا اینجا به طور یقین می‌توانیم منتظر عنوان Dead Space 3 باشیم. اما در این بازی چه خواهد گذشت برایمان..؟ طبق آخرین اخبار و اطلاعات منتشر شده در نسخه‌ی سوم از “فضای مرده” شاهد تغییرات عمده و زیادی خواهیم بود. یکی از مهم‌ترین آن‌ها که تا این لحظه مشخص شده است ویژگی بخش چندنفره و حالت Co-op در بازی می‌باشد.




اسکرین‌شات و اطلاعات جدید بازی FIFA 13
نوشته شده در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
بازدید : 1985
نویسنده : داني

 EA Sports جزییات و تصاویر جدیدی از سری بازی محبوب فوتبالی خود به نام FIFA 13 به نمایش گذاشت. در نمایشگاهی که اخیرا در لندن برگذار شد آقای David Rutter تهیه کننده‌ی بازی گفت فیفا ۱۳ در کل پیشرفت‌های عمده‌ای داشته است که می‌توان آن‌ها را در ۵ قسمت مختلف تقسیم بندی کرد.

.




Company of Heroes 2 نیمه‌ی اول ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد
نوشته شده در سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
بازدید : 1729
نویسنده : داني

 THQ امروز تایید کرد که بازی استراتژیک همزمان انحصاری PC این شرکت، نیمه ی اول سال آینده میلادی منتشر خواهد شد.

-

Relic Entertainment در حال ساخت این ادامه بر بازی تحسین شده ی  Company of Heroes است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده بود. برخلاف بازی اول، Company of Heroes 2 در جبه های شرقی جنگ جهانی دوم رقم می خورد. بازی کنان در این بازی ارتش روسیه را در اختیار دارند و هدفشان مغلوب کردن نازی ها خواهد بود.