پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازیکن باید در حین بازی عرق بریزد !
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391
بازدید : 1297
نویسنده : داني

آقای Cliff Bleszinski خالق سری Gears of War در مورد قسمت جدید این سری یعنی Judgment صحبت های جالبی کرد و قول داد این قسمت از روند خطی بودن و درجه سختی کم آن دوری کند.

او در مصاحبه‌ای با Eurogamer بیان کرد از بازی‌هایی که یک چالش و رقابت واقعی برای بازیبازان ارایه نمی‌کنند خسته شده است. او قول داد در مولتی‌پلیر Judgment قسمت کژوال بازی برای تازه کاران همچنان پا برجاست، اما دیگر قسمت‌های بازی واقعا سخت هستند. او ادامه داد:




تصاویر جدید بازی Medal of Honor: Warfighter
نوشته شده در چهار شنبه 21 تير 1391
بازدید : 1592
نویسنده : داني

بزودی ویدیو جدیدی از بخش چند نفره بازی Medal of Honor: Warfighter منتشر می شود .




بازدید : 1505
نویسنده : داني

یک وب سایت روسیه ای اطلاعاتی را پیرامون قسمت سوم Crysis منتشر کرد.این سایت اعلام کرد این بازی در بهار سال ۲۰۱۳ برای هر سه پلتفرم PS3,XBOX360 و PC منتشر خواهد شد.

 

همچنین این وب سایت اظهار داشت داستان بازی در شهر ویران شده ی نیویورک اتفاق خواهد افتاد که به دلایل نامعلومی شهر شبیه جنگل شده است.

این بدین معنا است که این قسمت از بازی مخلوطی از المان های قسمت اول (محیط جنگلی) و قسمت دوم(محیط شهری) است.

باید منتظر بمانیم تاببینیم ۱۵ آپریل کرایتک از بازی رونمایی میکند ؟




ساخت یک بازی اول-شخص از روی The Walking Dead
نوشته شده در دو شنبه 19 تير 1391
بازدید : 1549
نویسنده : داني

Activision اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی اول-شخص از روی سریال The Walking Dead است که توسط استودیوی Terminal Reality ساخته می شود. داستان بازی پیرامون دو شخصیت داریل دیکسون (Daryl Dixon) و برادرش خواهد بود. بازیکنان کنترل شخصیت داریل را در این بازی بدست می گیرند. در این بازی می توانید زامبی ها را شکار کنید و یا آن ها را نادیده  بگیرید. این بازی قرار است در سال 2013 برای Xbox 360 ،PS3 و PC عرضه شود.




پیش نمایش SPLINTER CELL BLACK LIST
نوشته شده در دو شنبه 19 تير 1391
بازدید : 1582
نویسنده : داني

مخفی کاری با چاشنی اکشن یا اکشن با چاشنی مخفی کاری؟”
با طرح یک سئوال در شروع متن قصد شناخت و درک شما را از این فرانچایز داریم, اینکه شما از طرفداران این مجموعه بازی باشید و البته قدرت درک سبک این سری را داشته باشید و بتوانید حدس بزنید کدام عنوان از این سری امتیاز بیشتری را از یک سایت مطرح دنیای بازی دریافت کرده است. امتیازات به ترتیب نیستند, ۹٫۱_۸٫۶_۸٫۷_۸٫۵_۸٫ بله اینها امتیازاتی هست که این فرانچایز محبوب از یک سایت خوب دریافت کرده است یک عنوان در سبک مخفی کاری_اکشن که با استفاده از سلاح ها و تجهیزات پیشرفته و البته تاریکی و استتار کاراکتر خود را به قهرمانی تبدیل میکرد. کاراکتری که صدای او بسیار گوش نواز و مردانه بود. کاراکتری که یک کماندوی به تمام عیار بوده و محبوبیتی بسی زیاد در بین مخاطبین و بازیبازان بدست آورده است. وقتی عناوین مختلف این سری بازی را نگاهی میاندازیم میبینیم ما بودیم و سم فیشر و دنیایی از داستانهای زیبا و غم انگیزی که برای وی اتفاق افتاده است و او با انجام دادن عملیاتهای بسیار دیدنی و البته خطرناک جای خود را به عنوان یک کاراکتر خشن و حرفه ای در قلب بازیبازان باز کرده است. Pandora tomorrow, chaos theory, double agent, conviction, اینها عناوین این مجموعه بازی خوش ساخت هستند که تا بحال منتشر شده اند. نورپردازی این سری بازی همیشه شهره عام و خاص بوده است زیرا که المان تاریکی و بازی با نور همیشه المانی عطف گونه در این مجموعه بوده است. تغییرات زیادی را از شماره نخست بازی تا آخرین ورژن منتشر شده از بازی شاهد بودیم و البته نکته مهم تغییر تم بازی از مخفی کاری همراه با اکشن به اکشن همراه با مخفی کاری بوده است. چیزی که در نسخه آخر بوضوح دیده میشد و نقطه آغاز آن سری جاسوس دوجانبه بوده است. این تغییرات با سخن ماکسیم بلند بوقوع پیوست که او گفت ما میخواهیم سم شخصیتی مانند جیمز باند یا جیسون بورن داشته باشد. پس دوربین دید در شب او را از او گرفتن و او را وارد درگیریهای تن به تن نیز کردند و سیستمی را به او هدیه کردند با نام مارک اند اکسکیوت که در این شماره هم همراه سم خواهد بود و نام سری داستان زندگی او را محکومیت نهادند. سال ۲۰۰۹ سال تاسیس استدیو یوبی سافت تورنتو و انتخاب جید ریموند به عنوان منصب مدیر عاملی بود که وی کارگردان و تهیه کننده نسخه اول اساسینز کرید نیز بوده است او و کارکنانش بر روی نسخه جدیدی از بازی با نام لیست سیاه فعالیت میکنند در که در بهار۲۰۱۳ میهمان منزلهایمان خواهد بود و نمایشی بسیار زیبا را نیز در نمایشگاه E3 2012 نیز به اجرا گذاشت. نمایشی که مجددا شاهد شنیده شدن زبان پارسی در آن هستیم که البته خیلی هم خوب و جالب از آب در نیامده بود که خود سم هم زبان ما بر لبانش جاری میساخت.




زمان انتشارHITMAN5
نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391
بازدید : 1600
نویسنده : داني

  سری بازهای هیتمن به نظر من واقعا دارای جذابیت و امکانات فارق العاده و متفاوتی هست که با انتشار نسخه های دخشان 1 تا 4 ، جای خود را در دنیای گیم محکمکرده و با طرفداران زیادی که دارد. از بازیهای مطرح دنیای گیم میباشد.همانطور که میدانید داستان ای نفیلم در مورد مردی است که مامور 47 نام دارد که از بچکی تا بالغی خودش توسط افرادی ماهر در ازمایشگاه و محیط مخصوصی پرورش و بزرگ شده است که در حال حاضر یک قاتل به تمام عیار میباشد که رحم به انسان ها جایی در دل او ندارد.بازی واقعا دارای ویژگیهای جالبی است که شما در ان قادر به کارهایی از جمله عوض کردن لباس خود با دشمنان کشته شده ، پنهان کردن جسد ها ، استفاده از سلاحهای متفاوت و جدید،و.......

سری چهارم این بازی کارنامه ای موفق برای خود درست کرد و موجب رضایت طرفداران نسخه بازیهای هیتم شد ولی این روزها خبر های جدیدی از انتشار بازی نسخه ی پنجم در سال 2012 میلادی میرسد که یک محصول متفاوت و جدید از نسخه بازی های هیتمن میباشد.البته مسلما گرافیک بازی بسیار بهتر شده است ولی صحبت هایی از ویژگی های جدید از جمله در گیری  های تن به تن مامور 47 با دشمنان،وجو گیم پلی ای زیبا با داستا نها و کارکتر های مختلف و فارق العده و و پرش مامور 47 از ارتفاعات بر عکس نسخه های قبل که بیشتر اکشن شدن این بازی را میرساند .البته شایعاتی از جمله امادن بازی به بازرا نیز در ماه های اخیر بود ولی شرکت سازنده اعلام کرد که بازی در سال اینده و در همه ی پلتفر مها از جمله pc.xbox.ps3منتشر خواهد شد.پس اگر بازی ای با نام هیتمن 5 دیدید مطمئن باشید تقلبی است و یک بازی دست ساز بیگانگان میباشد.




God Of War ascention
نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391
بازدید : 1886
نویسنده : داني

بررسی اجمالی بازی خدای جنگ
چه طور میشود همسر و فرزند خود را بکشی؟ برگردیم به گذر زمان تا بیابیم کریتوس بعد از جنگ با بربرها که به مرگ نزدیک شد دست به دامان آرس(خدای جنگ) شد, او وی را در قبال بردگی خود نجات داد و blades of chaos را از اعماق جهنم بر دستان کریتوس آویخت تا هم برای آرس بجنگد هم نشان بردگیه وی باشد. سردار سپاه اسپارتا گشتن برابر با خونخواری و سنگدلی بیشتر خواهد بود. ورود به دهکده ها و قتل و غارت مردم و از دم تیغ گذرانیدن آنها, پیش گوییهای پیرزنی که ای مرد جوان وارد این مکان نشو آینده خوبی برای تو ندارد, مرد جوان پیش گویی وی را تهدیدی خطاب کرده و او را نیز از دم تیغ می گذراند وارد دهکده میگردد همه مردم را از دم تیغ میگذراند, حدس شما چیست؟ … این سه نقطه برای تفکر شما از باقی ماجراست بله او در آن دهکده خانواده خویش را از دم تیغ …پشت تمام داستانها کسی جز آرس نبوده است حال کینه کریتوس از وی باقی مانده است و…

نمایشگاه E3
سانتا مونیکا کمیت را فدای کیفیت نکرده است محیطها کمی کوچکتر ولی با جزئیاتر, پازلهای بیشتر, دشمنانی بیشتر و باس فایت هایی متنوع تر, کماکان افکت خونی زیبا, کیفیت تکسچرهایی خوب, رنگ بندی جالب, موسیقی حماسی زیبا, کماکان تیموتی و تیلور ساخت موسیقی خوب بازی را برعهده دارند, تنوع و تغییر در انواع سلاحها و مبارزات همه و همه شکیبایی را تا تاریخ ۱۰ فروردین ۹۲ واقعا دشوار میسازند. دموی نمایش داده شده از بازی نوید یک بازی حماسی, خشن, مهیج را میدهد.




نیم نگاه/God Of War Ascention_Watch Dogs
نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391
بازدید : 1392
نویسنده : داني

بررسی اجمالی بازی سگ های کشیک
دنیا زندانی است که بیشتر از زندان, زندان بان دارد.حس شما زمانی که بدانید تمام اطلاعات شما حتی ایمیل و نسخه های درمان پزشکی شما در جایی ضبط میگردد و تحت نظارت است چگونه خواهد بود؟ گزارشات مرگ و میر, تمامی خلافها, حتی خوردن و آشامیدن و اطلاعات خانوادگی در سیستمی که شرکتی خصوصی اختراع کرده است ضبط و نمایان خواهد شد با نام سیستم CTOS.شخصی با نام ریموند ویروسی را در شهر پراکنده کرده است که چند سال بعد این شرکت خصوصی این سیستم را اختراع کرده است و…




بازی جدید pes 2013
نوشته شده در یک شنبه 18 تير 1391
بازدید : 3565
نویسنده : داني

امسال شرکت کونامی زودتر دست به کار شده و جدیدترین نسخه از سری بازی های فوتبال Pro Evolution Soccer معروف PES 2013 را با شخصیت اصلی کریس رونالود وارد بازار خواهد کرد. بازی فوتبال PES 2013 با کریس رونالدو می آید :




بازدید : 1493
نویسنده : داني

Batman Arkham City نام عنوان بعدی از سری محبوب Batman می باشد. در این عنوان شما شاهد آخرین خودنمایی های جوکر خواهید بود و آخرین بازی است که در آن حضور خواهد داشت. سازنده ی بازی Rocksteady Studios بوده و ناشرش نیز Warner Bros. Interactive Entertainment خواهد بود. Batman AC در سبک Action Adventure ساخته و پرداخته می شود.

مقدمه

Batman یکی از معروفترین و محبوبترین ابرقهرمان ها است که در سال 1939 ابتدا در کتاب های comic پیدا شد.پس از آن در سال 1989 فیلم “batman” توسط هالیوود ساخته شد.

معمولا بازی های ویدئویی که از فیلم ها ساخته می شوند نمی توانند موفقیت زیادی را کسب کنند و این قاعده تاکنون مستثنا از بتمن نبوده است.بازی های زیادی در رابطه با این شخصیت ساخته شده اند که هیچ کدام نتوانستند جلوه ای از خود نشان دهند.تا این که در سال 2009 شرکت rocksteady توانست با عرضه بازی batman arkham asylum برای اولین بار رکورد میانگین امتیازات 9 را در بین عنوان های ابرقهرمانی بزند.

پس از موفقیت کم نظیر batman aa این استودیو شروع به ساخت نسخه بعدی این بازی با نام”baman arkham city” که گیمران زیادی در انتظار این بازی بودند تا اینکه پس از دو سال (2011) عرضه شد.

در این مقاله سعی دارم به نقد و بررسی این بازی فوق العاده بپردازم.