پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2189
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends

بازی کامپیوتر Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends سلسله جنگجویان ۸ تالار افسانه یکی از بازی های سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط TECMO KOEI GAMES CO و LTD طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط همین کمپانی ها برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . جالب است بدانید , برای ساخت این بازی , از رمانی با نام Three Kingdoms سه امپراطور الهام گرفته شده است . این بازی , سطوح جدید از سرگرمی همراه با گیم پلی با طراوت به همراه جنگجویانی توانا و منحصر به فرد را در قالب یک داستان روایت می کند . در بازی , پلیر کنترل شخصیتی جنگجو به نام Lu Bu لو بو را برعهده دارد که سوار بر کشتی در حال سفر است و در طول داستان , سرگذشت خود را روایت می کند . علاوه بر سناریوهای عاشقانه مختلفی که در بازی وجود دارد , شخصیت های جدید , وجود سلاح های متفاوت و بهبود پیدا کردن گرافیک و نورپردازی بازی باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . بازی دارای مراحل مختلف و طولانی است و سازندگان بازی سعی کرده اند در هر مرحله پلیر را به چالش بکشند تا پلیر بتواند از بازی نهایت لذت را ببرد که این به نوبه خود نکته مثبتی است . شک نکنید که این نسخه , بزرگترین , مهمترین و بهترین نسخه از سری بازی های سلسله جنگجویان است .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلود بازی سگ های نگهبان برای کامپیوتر
نوشته شده در شنبه 3 خرداد 1393
بازدید : 4761
نویسنده : داني

سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3 طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد . جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا فراتر از بازی‌های جهان-باز امروزی عمل کند ، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌ عنوان یک طراحی هدف و اجازه دادن به بازیکنان به کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد . این بازی به‌ طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای۳ ۲۰۱۲ رونمایی شد . اگر چه یک کپی از تریلر به ‌طور زودهنگام توسط کانال یوتیوب یوبی‌سافت ارسال شد ، اما اندکی پس از آن ، قبل از اینکه تریلر رسمی‌اش منتشر شود ، برداشته شد . در ۱۵ فوریه ۲۰۱۳، یک تصویر تبلیغاتی آپکامینگ از بازی همراه با جزئیات بیشتر داستان ، توسط یکی از کارمندان گیم‌استاپ به کوتاکو فرستاده شد . عکس‌های روی فلایر نشان ‌دهندهٔ آن بود که پیشنهاد می‌شود سگ‌های نگهبان همهٔ کنسول‌های خانگی در کریسمس ۲۰۱۳ روانه بازار شود . سگ‌های نگهبان از یک موتور جدید به ‌نام Disrupt استفاده کرده است که به‌صورت اختصاصی توسط یوبی‌سافت مونترآل برای سگ‌های نگهبان طراحی شده است . یوبی‌سافت کنسول‌های PC و نسل های بعد را برای نسخهٔ سگ‌های نگهبان در اولویت قرار داد . مدیر عامل یوبی‌سافت اظهار داشت که یوبی‌سافت قصد دارد سگ‌های نگهبان با بازی‌های سبک باز مانند سری اتومبیل‌ دزدی بزرگ رقابت داشته باشد . سازندگان بازی با شرکت کاسپراسکای لابراتوار همکاری داشتند تا عمل هک کردن در بازی را واقعی‌تر جلوه دهند .

ما به هویت شما آگاهیم , می دانیم به چه چیزی علاقه مند هستید و چه چیزهایی برای شما مهم هستند . ما می دانیم مبلغ ماهیانه ای که به دست می آورید چه مقدار است و از همه مهمتر تمامی رمزهای شما را می دانیم . به راحتی خواهیم توانست محل شما را پیدا کرده و از همان برعلیه خودتان استفاده کنیم . به تازگی تریلری از بازی جذاب و پرهییجان Watch Dogs منتشر شده است که قدرت بازی را به نمایش می گذارد .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



معرفی بازی ندای وظیفه : جنگ های پیشرفته برای کامپیوتر
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1671
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare

بازی کامپیوتر Call of Duty Advanced Warfare ندای وظیفه جنگ های پیشرفته یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط کمپانی Treyarch طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۴ یعنی ۱۳ آبان ۱۳۹۳ توسط کمپانی معروف و مشهور Activision برای پلتفرم PC و سایر پلتفرم های نسل حاضر و آینده به بازار عرضه گردد . دیروز بود که خبری در اینترنت منتشر شد و بسیاری از گیمرها را شوکه و هیجان زده کرد . کمپانی Sledgehammer جدیدترین نسخه سری بازی های Call OF Duty ندای وظیفه را با عنوان Call Of Duty Advanced Warfare به طور رسمی معرفی کرد . همراه خبر بازی تریلر و باکس آرت بازی نیز منتشر شد . داستان بازی در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد درست زمانی که Kevin Spacey که به عنوان یک سیاستمدار قدرتمند در ایالات متحده امریکا شناخته می شود , رهبری گروهی نظامی موسوم به PMC را برعهده دارد . این گروه باید بشریت را از حمله نظامی که به آن صورت گرفته و باعث از بین رفتن بسیاری از زیر ساخت ها شده است , نجات دهد . در این نسخه همانند نسخه های قبلی پلیر کنترل سربازی را در دست دارد با این تفاوت که در این بازی پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات در اختیار شماست . سلاح های قدرتمند و از همه مهمتر لباسی خاص که این امکان را به پلیر می دهد تا با پرش های بلند خود ساختمان را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد . بازی شما را به سمت تجربه ای سوق می دهد که تا به حال حتی آن را لمس نکرده اید . فناوری و تاکتیک های نبرد جدید و تکامل یافته تنها بخشی از ویژگی های میدان نبرد است .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بازدید : 2381
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر The Amazing Spider-Man مرد عنکبوتی شگفت انگیز

بازی کامپیوتر The Amazing Spider-Man مرد عنکبوتی شگفت انگیز یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط Beenox طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۱۲ کمپانی مشهور و معروف Activision آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرد . کاراکتر مرد عنکبوتی یکی از پرطرفدارترین قهرمانان در تمام دنیاست . تا به امروز کمپانی Beenox چندین نسخه از این بازی را ساخته است و به نوعی از نابودی این عنوان جلوگیری کرده است . این بازی هم از فیلمی با همین عنوان ساخته شده است و اتفاقات چند ماه پس از آن را روایت می کند . داستان بازی از آنجا آغاز می شود که Dr. Conners که به عنوان مدیریت شرکت Oscorp شناخته می شود , از سمت خود برکنار شده و Alistair Smythe کرسی ریاست را به دست می گیرد . آزمایش هایی در این شرکت صورت می گیرد که باعث می شود تا موجوداتی که مورد آزمایش قرار گرفته اند جهش پیدا کرده و به حیواناتی خطرناک تبدیل شوند . روزی پیتر پارکر به همراه دوستش گوئن استیسی به کمپانی Oscorp می روند . گوئن گمان می کند که رئیس جدید راه دکتر کانرز را ادامه می دهد ولی Smythe به آنها توضیح می دهد که روش کار تغییر کرده و به جای آزمایش بر روی انسان ها و تبدیل آنها به Cross Species , آزمایشات بر روی حیوانات انجام می شود . در آخر دکتر اسمیت از آنها خواهش می کند تا یکی از این موجودات را به محلی مشخص ببرند . این موجود عجیب و غریب از بوی خون متفاوتی که پیتر پارکر دارد , متوجه خاص بودن او می شود و سعی می کند تا خود را از قفس شیشه ای آزاد کند . سرانجام موفق به فرار شده و سایر موجودات نیز به دنبال او فرار می کنند و شهر نیویورک را با خطری جدی روبرو می سازند . بازی تا آنجا پیش می رود که یک ویروس خطرناک در تمام شهر پخش شده و شهر را به آشوب می کشد و از آنجا که پیتر خود را مقصر میداند سعی می کند تا اشتباه خود را جبران کرده و وضع را به حالت اول بازگرداند . گیم پلی بازی بسیار جذاب بوده و بازی این امکان را به پلیر می دهد تا به صورت آزادانه در تمامی نقاط شهر به گشت و گزار بپردازد . در این نسخه سازندگان بازی صحنه هایی با عنوان Quike Time Event طراحی کرده اند که در هنگام مبارزه بر روی صفحه ظاهر می شوند و در صورت درست انجام دادن آن ها می توانید لحظات هیجان انگیزی را تجربه کنید . حرکات و تکنیک های مبارزه ای در این نسخه بسیار روان بوده و راحت تر می توان با استفاده از حرکات ترکیبی دشمن را از پا درآورد . گرافیک بازی نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته و تمامی بافت فیزیکی بازی و نورپردازی با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده است . اگر طرفدار مرد عنکبوتی هستید پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



بازدید : 2274
نویسنده : داني
دانلود بازی فوق العاده زیبای مترو – آخرین روشنایی Metro Last Light – PC


 

در سال ۲۰۳۴ ، زمانی که دنیا به پایان رسیده است ، در خرابه های شهر مسکو در چند تونل مترو آخرین بازماندگان زمین زندگی می کنند . زندگی در تونل های سرد و تلاش برای زنده ماندن از جنگ های داخلی و خارجی زیر آسمانی مسموم و گرفته است . مردم و حیواناتی که در معرض سمی که در هوا پراکنده شده است قرار گرفته اند , حال تبدیل به موجوداتی خطرناک شده اند و بازمایکدیگر متحد شوند و راه حلی برای این مشکل پیدا کنند هرکدام به فکر منافع خود هستند و سر جنگ با یکدیگر دارند .آنها طمع به دست آوردن تجهیزات و سلاح های خطرناک ارتش را در سر می پرورانند که در تونل D6 قرار دارد و می تواند تباهی را به ارمغان بیاورد . نکته اصلی که باعث محبوبیت بازی شده است گرافیک خیره کننده است که بسیاری از پلیرها را به وجه آورده است .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلودبازی های PS3 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلود بازی مرز آتش برای کامپیوتر
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1936
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Bound by Flame مرز آتش

بازی کامپیوتر Bound by Flame مرز آتش , یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که استودیو Spiders Games سازنده آن بوده و قرار است در تاریخ ۹ می سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم XBox360, PS3, PC بوسیله Focus Home Interactive منتشر گردد . هنوز از موضوع اصلی داستان بازی چیز دقیقی منتشر نشده است ولی این طور که به نظر می رسد بازی دارای سه قهرمان است که در قرون وسطا زندگی می کنند و به جنگ دیو آتش می روند . در این راه با خطرات مختلف و موجوداتی عجیب و وحشتناک روبرو می شوند . داستان حول شخصیت اصلی بازی که با شیطان معامله کرده و قدرت های خارق العاده ای به دست آورده است می چرخد . در این بازی نیز مانند بسیاری از بازی های دیگر , پلیر حق انتخاب بین خوب و بد را دراست و همین انتخاب ها بر پایان بازی تاثیر گذار است .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلود بازی تسکین دهنده برای کامپیوتر نسخه والمارت
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1994
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Painkiller تسکین دهنده

بازی کامپیوتر Painkiller تسکین دهنده یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط People Can Fly طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۴ توسط کمپانی DreamCatcher Interactive برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . بازی از آنجا شروع می شود که شبی Daniel Garner دنیل گارنر که شخصیت اصلی داستان است همسرش Catherine را برای صرف شام به بیرون دعوت می کند . همانطور که آنها با سرعت بالا در زیر باران به سمت مقصدشان در حرکت هستند ناگهان ماشین منحرف شده و با یک کامیون برخورد می کنند و هردو جانشان را از دست می دهند . Catherine به بهشت می رود ولی برای دنیل نه در بهشت جایی است و نه در جهنم . دنیل در دنیایی بین بهشت و جهنم سرگردان است و از وعده های شیطان برای رهایی از این وضعیت خسته شده است . اینبار فرشته ای با نام Samael به سراغ او می آید و به او می گوید اگر می خواهد یکبار دیگر همسرش را ببیند , باید چهار ژنرال شیطان را که در حال آماده سازی برای حمله به بهشت هستند را از بین ببرد . شیطان به طور مخفیانه ای در حال سازماندهی یک ارتش عظیم است و می خواهد بار دیگر بهشت را پایمال کند . دنیل راهی جز قبول این ماموریت را ندارد . شخصیت اصلی بازی در تونل تاریخ سفر کرده و به مکان های مختلف رهسپار می شود . هر لحظه موجودات عجیب و غریبی به سمت شما حمله خواهند کرد و بر سر شما نازل می شوند . شما باید با استفاده از سلاح هایی که در طول بازی به دست می آورید تمام دشمنان را نابود کرده و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید . در طول بازی کارت هایی در اختیار شما قرار می گیرد که این امکان را به شما می دهد تا تجهیزات خود را ارتقا داده و سلاح های خود را قدرتمندتر سازید . برای ساخت بازی از موتور بازی سازی Unreal Engine 3 استفاده شده است که قابل قبول بوده و می تواند گیمرها را راضی کند . کیفیت بافت ها و نورپردازی در حد مطلوبی بوده و و تمامی جزئیات محیط و سلاح ها با دقت بالایی طراحی شده است ولی به دلیل بالا بودن سرعت گیم پلی امکان دقت به جزئیات وجود ندارد . در کنار تمامی این موارد موسیقی متن بازی نیز در جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . نسخه Painkiller Black Edition شامل نسخه اصلی به علاوه بسته الحاقی Battle Out of Hell است که ۱۰ مرحله را به نسخه سینگل پلیر اضافه کرده است .

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلود بازی مردگان متحرک فصل دوم قسمت سوم
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 2071
نویسنده : داني
دانلود بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 مردگان متحرک فصل 2
بازی The Walking Dead Season 2 Episode 3 مردگان متحرک فصل ۲ قسمت ۳ یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Telltale Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط همین کمپانی برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در فصل دوم بازی , با داستان دختری به نام Clementine روبرو هستیم که در یک آخر الزمان به دام افتاده و سعی دارد با یادگیری موارد مختلف , جان خود را در دنیای رو به زوال نجات دهد . اتفاقات و حوادث بسیاری در فصل اول گذشت و همچنان کلمانتین در جستجوی مکانی امن است . گاهی زنده ماندن سخت تر از مردن است مخصوصا برای دختر بچه ای به نام کلمانتین . در این بازی باید از غریزه خود برای بقا استفاده کنید . بسیار مراقب باشید زیرا تصمیماتی که در بازی می گیرید بر روند داستان تاثیر دارد و غاقبت شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد . 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



انتشار تصویری جدید از “Tom Clancy’s The Division”
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1938
نویسنده : داني

سازنده عنوان “Tom Clancy’s The Division” دیروز در تویتر خود تصویر جدیدی از این عنوان منتشر کرد که در آن میتوانید یکی از بازماندگان را به هنگام مبارزه در یکی از پشت بام های نیویورک مشاهده کنید.

 

گیمر های تیز بین مطمئن این منطقه را میشناسند، این خیابان همانی است که در اولین نمایش این بازی نشان داده شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



شایعه: عنوان «Resident Evil 7» در E3 امسال رونمایی خواهد شد
نوشته شده در پنج شنبه 25 ارديبهشت 1393
بازدید : 1503
نویسنده : داني

شایعه:

این چنین که خبر ها به گوش می رسد باید به نوعی انتظار داشت که «Resident Evil 7» در نمایشگاه E3 امسال حضور خواهد داشت. روزنامه ژاپنی Sankei Shimbun بیان کرده که شرکت کپکام یک عنوان بزرگ PS4 را در نمایشگاه E3 امسال رونمایی خواهد کرد. البته این به این معنا نیست که نسخه بعدی این فرنچایز در انحصار PS4 خواهد بود، زیرا رسانه های ژاپنی ویدئو گیم به طور کلی موضوعات مربوط به XBOX را به دلیل مخاطبان محدود در این کشور نادیده میگیرند.

برداشت ما:
طبق خبر هایی که در گذشته منتشر شد گفته شد که کپکام ساخت نسخه ۷ را تقریبا در نوامبر ۲۰۱۲ یعنی یک ماه بعد از عرضه نسخه ۶ آغاز کرده است. اگر این خبر ها واقعا دقیق باشد میتوان به رونمایی رزیدنت اویل ۷ امیدوار بود، و اینکه کپکام این نسخه را به ریشه هایش باز خواهد گرداند تا اینکه یک بازی صرقا اکشن مانند نسخه ۵ و ۶ تحویل هواداران دهد.


نظر شما چیست؟ آیا شما به Resident Evil 7 امیدوار هستید ؟ پس در انتظار E3 باشید که در تاریخ ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,