پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1392
نویسنده : داني

حوصله تان سر رفته است؟بازی جالبی بر روی سیستم کامپیوتر خود برای انجام دادن ندارید؟خب حق دارید!این چندوقته بازی درست و حسابی برای هیچ کدام از کنسول ها و همچنین PC عرضه نشده است.اما نگران نباشید.چون در پنج ماه اینده انقدر بازی خوب روی سرتان خراب می شود که فرصت سرخاراندن هم ندارید.در این پست میخواهیم لیست کاملی از بازی هایی که در پنج ماه اینده منتشر خواهند شد را مرور کنیم. البته اگر بازی ها مشمول تاخیر چندماهه نشوند!

 

اگوست (همین ماه)

این ماه بازی خوب کم پیدا میشود.اما دو بازی بسیار خوب برای ماه اگوست در نظر گرفته شده که اصلا نمیتوان به راحتی از ان ها گذشت.Darksider2 و Sleeping Dogs.نکته جالب توجه در مورد این بازی روز انتشار انهاست که هردو ۱۴ اگوست منتشر خواهند شد.PC و PS3 و XBOX 360 مقصد این بازی ها خواهند بود.عاشقان سری فیلم ها و بازی های ترنسفورمر هم این ماه بی نصیب نمی مانند و بالاخره بازی Transformers: Fall of Cybertron نیز در این ماه و در روز ۲۱ عرضه خواهد شد.لیست کامل بازی های این ماه را در زیر مشاهده می کنید:

    Darksiders II – August 14

  • Sleeping Dogs – August 14New Super Mario Bros. 2 - August 19
    • Counter-Strike: Global Offensive — August 21
    • Dark Souls Prepare t
    • o Die Edition (PC) – August 24
    • Guild Wars 2 — August 28
    • Ratchet & Clank Collection – August 28
    • Madden NFL 13 – August 28
    Transformers: Fall of Cybertron  – August 21

منبع:dbazinews.com




شایعه: اسکرین شات Prince Of Persia:Reboot منتشر شد
نوشته شده در دو شنبه 16 مرداد 1391
بازدید : 1603
نویسنده : داني

یکی از کاربران فروم سایت یوبی سافت ، مطلبی را منتشر کرد که به نظر می رسد ، اسکرین شات ای از بازی در دست توسعه ی Prince Of Persia باشد ، که یوبی سافت هنوز از آن رونمایی نکرده است.

بر روی این تصویر غیر رسمی ، یک برچسب Watermark به چشم می خورد که نام بازی را Prince Of Persia Zero معرفی می کند. این در حالی است که این نام ، اسم رمزی از طرف یوبی سافت ، برای ساخت عنوانی از این سری برای Play Station 2 بود ، که شاهزاده را به دوران مدرن می برد. در آن زمان ، این بازی کنسل شد ، بنابراین حتی اگر این اسکرین شات واقعی باشد ، ممکن است بخشی از بایگانی بازی ها در شرکت یوبی سافت باشد و نشان از یک عنوان جدید از این سری نباشد. (هر چند نوشته DX 11 و همچنین کیفیت محیط و گرافیک بازی ، خبر از یک عنوان جدید از این سری می دهند.)

لازم به ذکر است که پیش از این ، در ماه می نیز اتفاقی مشابه پیش آمد و شایعه ساخت Prince Of Persia جدیدی را بر سر زبان ها انداخت. با وجود آنکه که فقدان عنوانی جدید از این سری در E3 امسال به وضوح قابل مشاهده بود ، ممکن است فردی سعی در تحریک اذهان عمومی نسبت به این بازی داشته باشد.

آخرین بازی از سری Prince Of Persia که در سال ۲۰۰۸ برای PS3 و Xbox 360 منتشر شد ، سعی داشت تا بازسازی ای از این سه گانه موفق نسل پیش را ارائه دهد. پس از آن شن های فراموش شده در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک بازی مولتی پلتفرم عرضه شد و بیش از آن که ادامه ای بر Reboot این سری باشد ، سعی در عرضه همزمان با فیلم این سری بازی داشت.

منبع:dbazinews.com




كد تقلب بازی Juiced
نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391
بازدید : 1466
نویسنده : داني

برای وارد کردن رمزهای این بازی، در منوی بازی گزینه‌ی Cheat را انتخاب کنید. حال یکی از رمزهای زیر را وارد کنید:

 

تعدادي ماشين    PINT=

مقدار زيادي پول=CASH

 

همه به شما احترام مي گذارند=RESP

 

همه ي ماشين ها=CARS

 

حالت آزمایش شخصیت=CHAR

 

بردن همه‌ی مسابقات=WIN

 

فعال کردن همه‌ی کدهاALL=



Far Cry 3 در کنفرانس Ubi
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 1740
نویسنده : داني

Ubi Soft در کنفرانس مطبوعاتی خود رسمآ Far Cry 3 را معرفی کرد این بازی که دارای فضای open world است با دید اول شخص روایت می شود. به نظر می رسد سری جدید بازی های Ubi Soft دارای خشونت بیشتری نسبت به شماره های قبلی خود باشد.عد از تریلر منتشر شده از  brother in arms که به علت خشونت بیش از حد آن نتوانستیم تریلر آنر را بگذاریم حالا اینبار نوبت Far Cry 3 است که خشونت بیش از حدی را نشان دهد باید منتظر ماند و دید آیا  Ubi Soft با این استراتژی در آینده می تواند موفق باشد یا خیر !

این بازی در سال ۲۰۱۲ برای سه پلتفرم ۳۶۰،PS3 و PC منتشر خواهد شد

در ادامه می توانید تریلر منتشر شده از بازی را در E3 مشاهده کنید.




نگاهی به سبک open world
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 1837
نویسنده : داني

گر بخواهیم این موضوع را باز کنیم که چرا بازی های Open-World اینقدر جذاب هستند، احتمالاً با این جواب روبرو می شویم که انسان همیشه علاقه مند به کشف محیط های جدید بوده است.

 

پایه بسیاری از بازی ها اینطور است، ولی در سبک Open-World ما بیشتر با این موضوع روبرو هستیم. سبک Open-World توسط بازی های قدیمی مثل Elite و The Legend of Zelda معرفی شد و در سال ۲۰۰۱ بازی GTA III بود که انقلابی در این سبک در وادی بازی های سه بعدی انجام داد. هر سال بازی های Open-World بیشتر می شوند و از کیفیت بالاتری بهره می برند. حتی دیگر یک سبک خاص هم مطرح نیست و هر بازی ای در هر سبکی می تواند Open-World باشد.

 




فروش میلیونی diablo 3
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 1686
نویسنده : داني

حتما شما نیز اسم بازی زیبا و پر طرفدار diablo 3 را شنیدید که حتی پسری به علت زیاد بازی کردن diablo 3 جان سپرد.
حال شرکت اکتیویژن از فروش ۱۰ میلیون از این بازی خبر داد.

اکتیویژن اعلام کرده است که در ۳ ماهه اخیر ما بیش ترین فروش یعنی۸٫۸ میلیون است.

همچنین باید بدانید که این رورد با شکوهی برای pc است چون که این بازی برای pc عرضه شده است و از عرضه نسخه کنسولی آن خبری نیست.

 

بعضی از افراد هستند که لحظه شماری برای ساخته شدن diablo 4 می کنند. نظر شما در این باره چیست ایا این بازی را دوست دارید؟

 




نقد بازی SF x Tekken | بازی فراتر از رویا
نوشته شده در شنبه 14 مرداد 1391
بازدید : 1472
نویسنده : داني

شاید سبک مبارزه ایی در نسل امروزه ما چندان طرفدار نداشته باشد و همینطور بازی های دلچسبی ساخته نشده باشد ولی تصور کنید ۲ تا از بهترین های این سبک با هم ترکیب شوند و بازی جدیدی در این سبک خلق کنند. بازی SF x tekken مصداق همین قضیه می باشد.

بازی های  مبارزه ایی  معمولا یا به صورت آرکید ساخته می شوند یا داستان آنها در ۲ خط ناقابل خلاصه می شود. در بازی SF x tekken هم داستان بر این اساس است که جعبه افسانه ایی پاندورا از ناکجاآباد وارد زمین می شود و دو دنیای SF و Tekken را به هم ربط می دهد. طبق افسانه ها دارنده جعبه پاندورا قدرتی بی انتها خواهد داشت. بر همین اساس کلیه مبارزات برای دست یابی به این جعبه افسانه ایی تعریف شده اند.

گرافیک بازی همانند دیگر نسخه های بازی SF سل شید یا همان کارتونیزه می باشد. نکته جالب در بخش گرافیک در رفع نواقص قسمت های فنی آن  است و دیگر خبری از افت فریم های وحشتناک در نسخه های PC نیست. البته به نسبت نسخه های قبلی بازی از حجم بیشتری برخوردار است که در برابر گرافیک جذاب و خیره کننده بازی قابل چشم پوشی است. همچنین انیمیشن های جدیدی برای کاراکترهای SF در نظر گرفته شده است که در نوع خود  برای تنوع جالب است.




كد تقلب بازي IGI2
نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391
بازدید : 1885
نویسنده : داني

براي وارد كردن كدهاي اين بازي در منوي اول بازي كلمه NADA را تايپ كنيد و در حين بازي

كدهاي زير را وارد كنيد:

 

ضد ضربه = ALLGOD

همه اسلحه ها = ALLAMMO

آسان شدن بازي = EASY

كشتن دشمنان = EWWW

 

اين بازي داراي يك كد ديگه هم است كه در منوي اول بازي كليد هاي زير را با هم فشار دهيد

تا تمام مراحل بازي آزاد شوند: LEFT SHIFT + LEFT CTRL + F7

اگر جواب نداد همين كار را در منوي OPTION انجام بدبد.

 




كد تقلب بازي Splinter Cell
نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391
بازدید : 1460
نویسنده : داني

براي وارد كردن كدها در حين بازي كليد f2 را بزنيد و كدها را وارد كنيد

 

health = بازيابي سلامتي

ammo = گلوله و تجهيزات كامل

invisible 1 = ناپديد شدن

invincible = نسوز شدن

ghost = پرواز و عبور از ديوار

walk = غير فعال كردن حالت قبلي

playersonly = بي حركت شدن دشمنان

killpawns = نابودي تمام دشمنان

htealth = نشان دادن وضعيت محيط از لحاظ مخفي بودن



كد تقلب بازي Mafia
نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391
بازدید : 1692
نویسنده : داني

براي وارد كردن كد هاي تقلب اين بازي بايد در حين بازي كليد shift+n را فشار بديد و كدهاي زير را وارد كنيد

حالت نسوز شدن = badgangsters

دسترسي به تمام مهمات = deadguns