پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1621
نویسنده : داني
دانلود بازی Battlefield Hardline برای کامپیوتر
 

 

بازی Battlefield Hardline میدان نبرد تندرو یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و اول شخص است که توسط Visceral Games طراحی و ساخته شده قرار است در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . هنوز اطلاعات چندانی از داستان بازی در دست نیست ولی کمپانی سازنده اعلام کرده است که تمامی جزئیات را در کنفرانس E3 2014 به طور کامل معرفی خواهد کرد . برخلاف نسخه های قبلی دیگر خبری از کمپانی DICE نیست و دیگر بر روی این روژه کار نمی کند . طبق گفته سازندگان بازی , سعی شده است تا این نسخه با سایر نسخه هایی که تا به امروز عرضه شده فرق بسیاری داشته باشد . این طور که به نظر می رسد , در این بازی پلیر کنترل یکی از پلیس های حرفه ای میامی به نام Nick Mendoza را برعهده دارد و هدف آن دستگیری مجرمان و خلافکاران درجه یک است و تمرکز بیشتر بازی بر روی ۹ میلیون کوکائینی است که توسط پلیس ضبط شده . به تازگی تریلری ۷ دقیقه ای از بازی منتشر شده است که این اطلاعات را تایید کرده و به بررسی بخش سینگل پلیر , مولتی پلیر , سلاح ها و سایر موارد موجود در بازی می پردازد . طبق گفته EA بخش مولتی پلیر بازی دارای مدهای مختلفی از جمله Money و Bomb Squad و Carrier Assault بوده و پلیر می تواند با انتخاب آنها تا ساعت ها سرگرمی و هیجان را تجربه کند . سلاح های مختلف و وجود ماموریت های مختلف و نبرد با خلافکاران از جمله بخش های جذاب بازی است که با ادغام گرافیک فوق العاده , خون را در رگ های پلیر به جوش میآورد . طبق گمانه زنی هایی که وجود دارد احتمال می رود برای گرافیک بازی از موتور بازی سازی Frostbite 3 استفاده شده باشد . امسال هم باید منتظر رقابتی زیبا و نفسگیر میان دو ابر قدرت بازی های شوتر و اول شخص یعنی Battlefield و Call Of Duty باشیم 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 1723
نویسنده : داني
دانلود بازی زیبای 1.2 DDD Pool بیلیارد 3 بعدی همراه با سریال نامبر
 

 

بازی DDD Pool یک بازی بیلیارد با گرافیک بالا و باور نکردنی می باشد که با محیطی ۳ بعدی و گیم پلی بسیار عالی علاقمندان زیادی پیدا کرده است . بازی ۱.۲ DDD Pool یکی از بهترین بازی های بیلیارد بر روی کامپیوتر می باشد در ۲ نوع ۸ بال و ۹ بال قابلیت بازی دارد . امکان بازی بصورت Multiplayer هم از دیگر ویژگی های ابن بازی مهیج می باشد . محیط های زیبا هم به جذابیت بیشتر این بازی کمک شایانی می کند . همچنین قابلیت تمرینی قبل از شروع بازی نیز در بازی DDD Pool وجود دارد . مطمئن باشید که ساعتها از این بازی زیبا لذت خواهید برد . در ادامه به توضیح بیشتر درباره ویژگی های این بازی خواهیم پرداخت .

قابلیت های کلیدی بازی DDD Pool 1.2 :

- امکان بازی بصورت ۸ بال دو نفره و شخصی با کامپیوتر

- امکان بازی بصورت ۹ بال دونفره و شخصی با کامپیوتر

- امکان بازی ۸ بال بصورت Challenge شخصی

- امکان بازی ۹ بال بصورت Challenge شخصی

- امکان استفاده از حالت تمرینی برای بدست آوردن مهارت کافی برای بازی

- دارای چند سطح بازی متفاوت

- دارای چندید زمین بازی

- قابلیت انتخاب موزیک در پس زمینه بازی


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



معرفی بازی فیفا 15 برای کامپیوتر
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 1795
نویسنده : داني
 

بازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .

 

دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر
 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0

 

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: 11.0

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بازدید : 4173
نویسنده : داني
دانلود بازی Watch Dogs سگ های نگهبان
 

 

سرانجام بازی Watch Dogs توسط کمپانی Ubisoft یوبی سافت منتشر شد . Watch Dogs سگ های نگهبان , یکی دیگر از سری بازی های اکشن , ماجرایی و مخفی کاری است که توسط کمپانی Ubisoft Montreal یوبی سافت مونترآل طراحی شده و قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر شود . این بازی از معدود بازی هایی است که برای تمام کنسول ها از جمله PC , XBox360 و PS3طراحی و ساخته شده است . این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی به دست گرفتن اطلاعات الکترونیکی , کنترل اطلاعات و یا از بین بردن آنها معطوف کرده است . این بازی برای اولین بار در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای ۳ سال ۲۰۱۳ معرفی شد .

داستان سگ‎های نگهبان سراسر حول اطلاعات و اسرار جنگی می‌چرخد. داده‌هایی که به‌هم می‌پیوندند و افزایش تکنولوژی جهانی که اجرای آنها به کامپیوترها بستگی دارد . این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از شهرهایی است که ویژگی یک ابررایانه را دارد و به عنوان سیستم‌عامل مرکزی شناخته می‌شود . سیستم‌های کنترل تقریباً هر نقطه از شهر را زیر نظر دارد که شامل اطلاعاتی درمورد همهٔ ساکنان و فعالیت‌های شهر است که می‌تواند برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گیرد . در جهان موجود در بازی ، خاموشی‌ای در شمال شرقی یافت می‌شود که مربوط به فعالیت‌های یک هکر می‌باشد . بازی یک ضدقهرمان به ‌نام Aiden Pearce آیدن پیرس را دارد که یک هکر بسیار ماهر می‌باشد . گیم‌پلی دموی رونمایی شده در ای۳ ، تلاش آیدِن برای ترور یک غول رسانه‌ای به‌ نام جوزف دمیکو که به اشتباه , از اتهام قتل تبرئه شده بود را به تصویر می‌کشد .

یوبی‌سافت مونترآل کار توسعهٔ سگ‌های نگهبان را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد . جاناتان مورین مدیر خلاق یوبی‌سافت مونترآل اشاره کرد بازی سگ‌های نگهبان طراحی شده تا فراتر از بازی‌های جهان-باز امروزی عمل کند ، همهٔ اینها به استفاده از اطلاعات به‌ عنوان یک طراحی هدف و اجازه دادن به بازیکنان به کنترل تمام نقاط شهر از طریق مکانیک‌های هک آن برمی گردد . این بازی به‌ طور رسمی در کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در ای۳ ۲۰۱۲ رونمایی شد . اگر چه یک کپی از تریلر به ‌طور زودهنگام توسط کانال یوتیوب یوبی‌سافت ارسال شد ، اما اندکی پس از آن ، قبل از اینکه تریلر رسمی‌اش منتشر شود ، برداشته شد . در ۱۵ فوریه ۲۰۱۳، یک تصویر تبلیغاتی آپکامینگ از بازی همراه با جزئیات بیشتر داستان ، توسط یکی از کارمندان گیم‌استاپ به کوتاکو فرستاده شد . عکس‌های روی فلایر نشان ‌دهندهٔ آن بود که پیشنهاد می‌شود سگ‌های نگهبان همهٔ کنسول‌های خانگی در کریسمس ۲۰۱۳ روانه بازار شود . سگ‌های نگهبان از یک موتور جدید به ‌نام Disrupt استفاده کرده است که به‌صورت اختصاصی توسط یوبی‌سافت مونترآل برای سگ‌های نگهبان طراحی شده است . یوبی‌سافت کنسول‌های PC و نسل های بعد را برای نسخهٔ سگ‌های نگهبان در اولویت قرار داد . مدیر عامل یوبی‌سافت اظهار داشت که یوبی‌سافت قصد دارد سگ‌های نگهبان با بازی‌های سبک باز مانند سری اتومبیل‌ دزدی بزرگ رقابت داشته باشد . سازندگان بازی با شرکت کاسپراسکای لابراتوار همکاری داشتند تا عمل هک کردن در بازی را واقعی‌تر جلوه دهند .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



بازدید : 1633
نویسنده : داني


بازی کامپیوتر Lifeless Planet سیاره مرده یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Stage 2 Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Lace Mamba Global برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در حالی که فضانورد در سیاره ای دور به دنبال نشانه ای از حیات می گردد , ناگهان با شهری متروک روبرو می شود . در طول ماموریت یک زن جوان مرموز شخصیت اصلی داستان را از مرگ حتمی نجات می دهد . بازی دارای ویژگی های داستان های علمی تخیلی همراه با محیط های جذاب و دیدنی است . گزارشی از مکانی نامعلوم ارسال می شود که سیاره ای دارای حیات است ولی پس از ارسال فضانورد به آنجا و فرود بر سطح آن , با زمینی بی آب و علف روبرو می شوند . شواهدی وجود دارد که نشان می دهد انسان ها بر روی اسن زمین ها زندگی می کرده اند . آیا سفر با سرعت نور باعث می شود تا به زمان های گذشته سفر کنیم ؟ و یا اینها همه اتفاقات مربوط به جنگ سرد است ؟ پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید 

دانلود بازی Lifeless Planet برای کامپیوتر
 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



بازدید : 1322
نویسنده : داني

زی Enemy Front جبهه دشمن یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط CI Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و حالا که ۳ سال از ساخت بازی می گذرد , بسیاری از منتقدان و پلیرها انتظار بازی خیره کننده و قوی را از کمپانی سازنده دارند . با توجه به سخنان کمپانی سازنده CI , بازی دارای بخش سینگل پلیر و مولتی پلیر می باشد و با فناوری های جدیدی که در بخش چند نفره صورت گرفته است , این بخش می تواند به یکی از بخش های مورد علاقه پلیرها تبدیل گردد . در بازی , پلیر در نقش خبرنگار امریکایی با نام Robert Hawkins رابرت هاوکینز به ایفای نقش می پردازید . رابرت به همراه نیروهای مقاومت , در جنگ جهانی دوم گرفتار شده اند و تنها راه رهایی از این موقعیت نبرد رو در رو با دشمن نازی است . رابرت در طول مسیر با یک گروهبان انگلیسی و یک زن مبارز فرانسوی آشنا می شود . در بازی فلش بک های متعددی وجود دارد که به حوادث واقعی جنگ جهانی دوم اشاره می کند و در واقع جنایات نازی ها در اروپا را به تصویر می کشد . بازی دارای ماموریت های مختلف و جذابی است که در کشورهای نروژ و لهستان رخ می دهد و سازندگان بازی سعی کرده اند تا بیشتر تمرکز و دقت خود را بر شورش در سرزمین های ورشو معطوف کنند . انتخاب ماموریت ها , تیراندازی در خفا , خرابکاری های مرگبار , وجود سلاح های مختلف و مرگبار , شبیه سازی میدان های نبرد به بهترین شکل ممکن , محیط های انهدام پذیر و وجود تاکتیک های متفاوت , بهره گیری از موتور بازی سازی CRYENGINE به همراه ۱۰ ساعت گیم پلی سینگل پلیر و بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی مولتی پلیر و از همه مهمتر گرافیک خارق العاده و خیره کننده , تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است

دانلود بازی Enemy Front جبهه دشمن برای کامپیوتر
 

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



معرفی بازی میدان نبرد : تندرو برای کامپیوتر
نوشته شده در یک شنبه 11 خرداد 1393
بازدید : 1598
نویسنده : داني
دانلود بازی Battlefield Hardline برای کامپیوتر

 

بازی Battlefield Hardline میدان نبرد تندرو یکی از بازی های سبک اکشن , شوتر و اول شخص است که توسط Visceral Games طراحی و ساخته شده قرار است در تاریخ ۳۰ نوامبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی مشهور و محبوب Electronic Arts برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . هنوز اطلاعات چندانی از داستان بازی در دست نیست ولی کمپانی سازنده اعلام کرده است که تمامی جزئیات را در کنفرانس E3 2014 به طور کامل معرفی خواهد کرد . برخلاف نسخه های قبلی دیگر خبری از کمپانی DICE نیست و دیگر بر روی این روژه کار نمی کند . طبق گفته سازندگان بازی , سعی شده است تا این نسخه با سایر نسخه هایی که تا به امروز عرضه شده فرق بسیاری داشته باشد . این طور که به نظر می رسد , در این بازی پلیر کنترل یکی از پلیس های حرفه ای میامی به نام Nick Mendoza را برعهده دارد و هدف آن دستگیری مجرمان و خلافکاران درجه یک است و تمرکز بیشتر بازی بر روی ۹ میلیون کوکائینی است که توسط پلیس ضبط شده . به تازگی تریلری ۷ دقیقه ای از بازی منتشر شده است که این اطلاعات را تایید کرده و به بررسی بخش سینگل پلیر , مولتی پلیر , سلاح ها و سایر موارد موجود در بازی می پردازد . طبق گفته EA بخش مولتی پلیر بازی دارای مدهای مختلفی از جمله Money و Bomb Squad و Carrier Assault بوده و پلیر می تواند با انتخاب آنها تا ساعت ها سرگرمی و هیجان را تجربه کند . سلاح های مختلف و وجود ماموریت های مختلف و نبرد با خلافکاران از جمله بخش های جذاب بازی است که با ادغام گرافیک فوق العاده , خون را در رگ های پلیر به جوش میآورد . طبق گمانه زنی هایی که وجود دارد احتمال می رود برای گرافیک بازی از موتور بازی سازی Frostbite 3 استفاده شده باشد . امسال هم باید منتظر رقابتی زیبا و نفسگیر میان دو ابر قدرت بازی های شوتر و اول شخص یعنی Battlefield و Call Of Duty باشیم . در صورت انتشار اطلاعات بیشتری از بازی , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



معرفی بازی جبهه دشمن برای کامپیوتر
نوشته شده در یک شنبه 11 خرداد 1393
بازدید : 1584
نویسنده : داني
دانلود بازی Enemy Front جبهه دشمن برای کامپیوتر

بازی Enemy Front جبهه دشمن یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط CI Games طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱ معرفی شد و حالا که ۳ سال از ساخت بازی می گذرد , بسیاری از منتقدان و پلیرها انتظار بازی خیره کننده و قوی را از کمپانی سازنده دارند . با توجه به سخنان کمپانی سازنده CI , بازی دارای بخش سینگل پلیر و مولتی پلیر می باشد و با فناوری های جدیدی که در بخش چند نفره صورت گرفته است , این بخش می تواند به یکی از بخش های مورد علاقه پلیرها تبدیل گردد . در بازی , پلیر در نقش خبرنگار امریکایی با نام Robert Hawkins رابرت هاوکینز به ایفای نقش می پردازید . رابرت به همراه نیروهای مقاومت , در جنگ جهانی دوم گرفتار شده اند و تنها راه رهایی از این موقعیت نبرد رو در رو با دشمن نازی است . رابرت در طول مسیر با یک گروهبان انگلیسی و یک زن مبارز فرانسوی آشنا می شود . در بازی فلش بک های متعددی وجود دارد که به حوادث واقعی جنگ جهانی دوم اشاره می کند و در واقع جنایات نازی ها در اروپا را به تصویر می کشد . بازی دارای ماموریت های مختلف و جذابی است که در کشورهای نروژ و لهستان رخ می دهد و سازندگان بازی سعی کرده اند تا بیشتر تمرکز و دقت خود را بر شورش در سرزمین های ورشو معطوف کنند . انتخاب ماموریت ها , تیراندازی در خفا , خرابکاری های مرگبار , وجود سلاح های مختلف و مرگبار , شبیه سازی میدان های نبرد به بهترین شکل ممکن , محیط های انهدام پذیر و وجود تاکتیک های متفاوت , بهره گیری از موتور بازی سازی CRYENGINE به همراه ۱۰ ساعت گیم پلی سینگل پلیر و بیش از ۱۲ ساعت گیم پلی مولتی پلیر و از همه مهمتر گرافیک خارق العاده و خیره کننده , تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد این بازی است . زمان نبرد با رایش سوم فرار رسیده است .


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدیدبازیها ,



بازدید : 1610
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Orc Attack Flatulent Rebellion نبرد ارکها شورش

بازی کامپیوتر Orc Attack Flatulent Rebellion نبرد ارکها شورش یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و نقش آفرینی است که توسط Casual Brothers طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . نبردی پرهیجان را به همراه لحظاتی شاد و خنده دارد تجربه کنید . بازی اجازه را به پلیر می دهد تا به صورت مولتی پلیر به همراه ۳ بازیکن دیگر به بازی بپردازد . آیتم های مختلفی در بازی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی ارکهای خود را از نظر استراتژی و تجربه به نقطه ای مطلوب برسانید . استفاده از سلاح های مختلف , سپر ، معجون سحر و جادو هرکدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند که ارتش شما را قدرتمند تر می سازد . ماموریت های مختلف و استفاده از تجهیزات برای انجام آنها باعث جذابیت هرچه بیشتر بازی شده است . وجود بیش از ۳۰ دشمن متفاوت با ویژگی های منحصر به فرد , حمله و غارت اردوگاه ها , آزاد کردن ارکهای غول پیکر از بند اسارت , وجود بیش از ۲۵ مرحله حماسی و گرافیک خیره کننده تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



بازدید : 2506
نویسنده : داني
دانلود بازی کامپیوتر Wolfenstein The New Order ولفنشتاین فرمان جدید

بازی کامپیوتر Wolfenstein The New Order ولفنشتاین : فرمان جدید , یکی از سری بازی های اکشن و اول شخص است که کمپانی  MachineGames آن طراحی کرده و در تاریخ  May 19 سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Bethesda Softworks برای پلتفرم های PC , XBox360 و PS3 به بازار عرضه شده است . این سری از بازی نهمین قسمت از سری ولفنشتاین است که از سال ۱۹۹۲ توسعه یافته . اروپا سال ۱۹۴۶ , جنگ جهانی دوم در سرتاسر اروپا شدت گرفته است . جایی که نیروهای متفقین با نیروهای نازی در حال جنگ هستند و توانسته اند آنها را به عقب برانند . سرانجام مقامت نیروهای متفقین شکسته شده و در سال ۱۹۶۰ نازی ها پیروز می شوند و تمام کشور را به زانو در می آورند . در حال حاضر , قوانین مشت آهنین نازی ها است . در این بازی , شما کنترل کاپیتان B.J. Blazkowicz , کسی که در آمریکا به قهرمان جنگ شهرت دارد را برعهده دارید . شما باید یک حمله علیه نازی ها برنامه ریزی کرده و به آنها یورش ببرید چون فقط شما جرات ایستادن در مقابل ارتش غیر قابل توقف و شکست ربات های نازی را دارید و فقط شما قادر خواهید بود تا تاریخ را آنطور که مایلید  تغییر دهید . فراموش نکنیم برای ساخت بازی از موتور id Tech 5 استفاده شده است که توانسته محیطی کاملا واقعی و جذاب را نشان دهد . به تازگی تریلری منتشر شده است که دو حالت Stealth وMayhem را به نمایش می گذارد . در حالت Stealth پلیر با بیشترین دقت و به صورت مخفییانه به دل نیروهای دشمن نفوذ کرده و یکی پس از دیگری بدون آنکه کسی متوجه شود آنها را از از پای درمی آورد ولی در حالت دیگر پلیر با سلاح های پیشرفته ای که در دست دارد و بدون توجه به هیچ موردی دشمنان خود را به رگبار بسته و آنها را از بین می برد . 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,