پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Siege برای PC
نوشته شده در جمعه 4 دی 1394
بازدید : 5479
نویسنده : داني
 
نسخه بلک باکس اضافه شد.
 

بازی کامپیوتر Tom Clancys Rainbow Six Siege یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و قرار است در 13 اکتبر 2015 توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . رینبو سیکس یکی از بازی های اول شخص تاکتیکال شوتر است که در آن پلیر کنترل تیمی از نیروهای ویژه و یا تروریست ها را برعهده دارد . برای اولین بار , پلیرها با سبک جدیدی در مبارزه درگیر خواهند شد . تیم ها دارای ملیت های مختلف ، قدرت پردازش ، توانایی و تجهیزات مختلفی هستند . به عنوان مثال یک تیم که Twitch نام دارد که دارای یک هواپیمای بدون سرنشین بوده و می تواند با منفجر کردن گازهای سمی , حواس دشمن را معطوف به خود کند تا راه فراری برای شما باز گردد . در کنار تیم های تروریستی , 5 تیم از معروف ترین تیم های ضد تروریستی از جمله SAS بریتانیا , SWAT آمریکا ، GIGN فرانسه ، GSG9 آلمان و SPETSNAZ روسیه در بازی حضور دارند که هرکدام در بخش خاصی متمرکز بوده و به نوعی در آن خبره هستند . به هر حال , این بازی دارای ویژگی های ساختاری نامتقارنی است . جالب است بدانید بازی دارای بخشی است که این امکان را به شما می دهد تا با خرید تجهیزات مورد نیاز , وسیله مورد نیاز خود را ساخته و از آنها در ماموریت و عملیات ها استفاده کنید . پلیر تنها می تواند به عنوان یکی از کلاس ها در مسابقه شرکت کند و امکان تعویض میان تیم ها در هنگام بازی وجود ندارد . سلاح های قدرتمند مانند نارنجک و شوکر در طول بازی بسیار محدود هستند پس هنگام استفاده از آنها بسیار هوشیارانه عمل کنید . یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی , وجود کار گروهی است که در آن هر یک اعضای گروه با توجه به توانایی که دارد , سعی می کند از آنها برای نابودی دشمن استفاده کنند . بازی این اجازه را به شما می دهد تا حمله خود را قبل از آنکه بازی شروع شود , برنامه ریزی کنید . مهاجمان برای شناسایی منطقه و پی بردن به تعداد و تجهیزات نیروهای دشمن می توانند از پهپاد استفاده کنند , این در حالی است که نیروی مقابل نیز تجهیزات مخصوص به خود برای دفاع را داراست . مهاجمان می توانند حمله خود را از مکان های مختلف طرح ریزی کرده و به سمت آن یورش برند . نقشه های بازی طوری طراحی شده اند که در آنها زمانی که تیم شما شکست می خورد , دیگر قادر به ادامه بازی نخواهید بود اما به وسیله تیم دیگر می توانید به بازی برگردید .

* Ultra HD Texture روی نسخه CODEX نصب می شود و کیفیت گرافیکی بازی را بالا می برد و نسخه ی جدا به حساب نمی آید *

 

 


:: موضوعات مرتبط: خبرهاي مهم , دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



بازدید : 2238
نویسنده : داني
دانلود بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain برای Xbox 360 و PS3
بازی Metal Gear Solid V The Phantom Pain در سبک اکشن , ماجرایی , مخفی کاری می باشد که به صورت Open World بوده و توست استودیو Kojima Productions ساخته شده است و Konami آن را در سال ۲۰۱۵ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر خواهد کرد . همگی کوجیما را برای خلق عنواین محبوب و تاریخی Metal Gear Solid می شناسند . کسی که توانست با خلق یک بازی متنوع در زمینه گیم پلی و گرافیک بالای آن انقلابی در بازی های راینه ای به وجود آورد . جدیدترین ساخته کوجیما Metal Gear Solid V در زمان معرفی خود توانست نظرها را بیش از بیش به خود جلب کند . برای اولین بار بود که حالت مخفی کاری در این سری از بازی اضافه شده و داستان آن در قالب ۲ نسخه مرتبط می باشد نسخه Ground Zero که در سال قبل منتشر شد و وقایع آن در سال ۱۹۸۴ می باشد و نسخهPhantom Pain که ۹ سال بعد از گرند زیرو در جریان می باشد . همانطور که در آخر نسخه قبل متوجه شدید Snake بعد از مبارزه با گروه نظامی Militaires Sans Frontières به کما می رود ۹ سال بعد او به هوش می آید و متوجه می شود که گروه جدیدی به اسم Diamond Dogs به روی کار آمده است . او با اسم رمز Venom Snake به افغانستان می رود و ماموریت او پیدا کردن رد افرادی است که نه سال پیش او را به کما فرستادند . هنگامی که اسنیک با دوست و همراه خود Kaz به نقطه مورد نظر برای انتقام رسیده اند . Sanke متوجه یک سازمان مخفی می شود که کار آن ساخت سلاح های پیشرفته می باشد که قادر خواهد بود تمام سیستم Metal Gear را از کار بیاندازد . گیم پلی بازی همانگونه که اشاره شد به صورت محیط باز بوده و المان های آن مانند نسخه Ground Zero می باشد . بازیکنان باید بدون اینکه دیده شوند از نقطه به نقطه ی دیگر روند . تنوع سلاح ها بسیار زیاد بوده و وسیله نقلیه ی متفاوتی برای گشتن در نقشه وجود دارد که می توان به ماشین , تانک و حتی اسب اشاره کرد . در طول مراحل شما می توانید از هلی کوپتر خود درخواست کمک کرده تا محل را برای شما پاک سازی نماید . همچنین افراد زیادی در طول بازی ازقبیل Quiet, a female soldier و a trained wolf قادر خواهند بود که به شما کمک کنند ولی نوع تاثیر و توانایی های آنها به رابطه شما در طول بازی بستگی دارد  

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , ,
:: برچسب‌ها: نقدو بررسی بازیها ,



خبر مهم برای دوستان
نوشته شده در پنج شنبه 29 آبان 1398
بازدید : 3524
نویسنده : داني

سلام به همه دوستان بازی خورعزیز.بیش پنج سال از ساخت این وب میگذرد و ما هم اکنون تصمیم گرفتیم کاری اساسی کنیم.شما از این پس میتوانید با دادن پیام به ایمیل www.bigbywolf007@yahoo.com هربازی که خواستید  مطرح کنین و ما در اولین فرصت با حجم بسیار کم و صدردصد تست شده  آن را در خدمت شما عزیزان قرار میدهیم.همچنین بخش جدید پکیج بازی ها با حجم بسیار کم از این پس در خدمت شما عزیزان قرار خواهد گرفت.موفق باشین gameboy

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , تريلر بازي هاي جديد , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 2701
نویسنده : داني

Square Enix، ناشر بازی Sleeping Dogs، تصاویر جدیدی از محتوای افزایشی free-to-play این بازی که Triad Wars نام دارد منتشر کرد.

Triad Wars توسط استودیو United Front Games و در سبک MMO – Massive Multiplayer Online ساخته شده است. تصاویر منتشر شده از این بازی نشان می دهد که این استودیو برای این عنوان free-to-play ارزش ساخت زیادی قائل شده است و از نظر گرافیکی بازی را در کیفیت قابل قبولی قرار داده است که چشم نواز بودن تصاویر این موضوع را تأیید می کنند.

تاکنون اطلاعات زیادی از Triad Wars منتشر نشده است و با توجه به اطلاعاتی که Square Enix تاکنون از این عنوان در اختیار طرفداران خود قرار داده است، تاریخ عرضه بازی سال ۲۰۱۵ و پلتفرم مقصد بازی نیز PC می باشد.

تصاویر منتشر شده از Sleeping Dogs: Triad Wars به صورت زیر می باشند. برای دیدن تصاویر در اندازه بزرگ بر روی آن ها کلیک نمایید.در ادامه مطلب

tw_screenshot_3

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



بازدید : 1708
نویسنده : داني

کاربران و بازیبان Counter-strike: Global Offensive از هم اکنون می توانند نقشه های مختلف جدید را تجربه کنند و به مراحل Campaign و محتویات جدید دریافت کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

Operation Vanguard برای The Counter-strike: Global Offensive تنها ۶ دلار برای شما خرج بر خواهد داشت. با خرید این بسته، دسترسی به Operation Campaigns به شما داده خواهد شد. این مراحل پس از اتمام به شما Operation Vanguard  و یا اسلحه هایی را ارائه می کنند.

همچنین قادر خواهید بود که هر هفته دو مرحله را تجربه کنید و این در حالی است که Campaign نیز هر هفته مراحلی را خواهد داشت. هر چه در این Campaignها امتیاز بیشتری جمع کنید، بیش از پیش خواهید توانست سکه  Operation Vanguard Challenge خود را آپگرید کنید و به نظر به آن ها نیاز خواهید داشت.

counter-strike_global_offensive1

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



Mass Effect بعدی با Frostbite 3
نوشته شده در جمعه 23 آبان 1393
بازدید : 1746
نویسنده : داني

تغییر موتور Dragon Age: Inquisition به Frostbite 3، باعث شد که سازندگان بسیار از سیستم های بازی را از اول بسازند. با این حال، در مصاحبه ای با تهیه کننده Dragon Age، آقای Cameron Lee، مشخص شد که بنیان هایی که استودیو در حال ساخت آن ها هست، زمینه لازم برای بازی های بعدی از جمله Mass Effect را فراهم خواهند کرد. 

پس از اینکه از او در مورد حرکت به سوی موتور Frostbite 3 سوال شد، Lee اعلام کرد که به نظر او ساخت یک بازی جدید همواره سخت است، اما دشواری زمانی افزایش می یابد که این بازی با استفاده از موتور جدید ساخته شود. همچنین چالش ساخت بازی برای سخت افزارهای نسل بعد هم وجود دارد. پس از بیان اینکه موتور Frostbite 3، به خصوص در ساخت جلوه های بصری، فوق العاده است، Lee قبول می کند که برای شکل دادن به ابزارهای این موتور به منظور استفاده در سبک RPG، آن ها بسیار تلاش کرده اند. در ابتدا این موتور برای عناوین شوتر طراحی شده است. بهمین دلیل، BioWare باید ابزارهای جدیدی برای هر سیستم نقش آفرینی که Dragon Age: Inquisition استفاده می کند، در Frostbite 3 ایجاد کند. همه چیز از سیستم های مبارزه، آمار و موجودی باید از ابندا ساخته شوند. در مورد کارهایی که برای استفاده از Frostbite در عناوین RPG انجام شده، Lee می گوید:

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



معرفی بازی بسکتبال حرفه ای 2015 برای کامپیوتر
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 1856
نویسنده : داني

دانلود بازی NBA 2K15 برای کامپیوتر

 

بازی کامپیوتر NBA 2K15 یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط Visual Concepts طراحی و ساخته شده و قرار است در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۱۴ توسط کمپانی ۲K Sports برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . گیمرهای بسیاری که علاقه مند به بازی های شبیه ساز ورزشی از جمله بسکتبال هستند , منتظرند تا بار دیگر شاهکار ۲K Sports را تجربه کنند . بازی که توانست در زمان معرفی خود توجه بسیاری از پلیرها را به خود جلب کند . کمپانی سازنده به مانند سال های قبل از یکی از بازیکنان حرفه ای NBA به نام Kevin Durant برای طرح جلد استفاده کرده است . در این تصویر کوین دورانت را در لباس تیم Oklahoma City با شماره ۳۵ مشاهده می کنید که طبق گفته خود به دلیل مرگ مربی اش در سن ۳۵ سالگی این شماره را انتخاب کرده است . در این نسخه تمامی حرکات بازیکنان و چهره های آنها به بهترین شکل ممکن شبیه سازی شده اند و کمپانی های سازنده با استفاده از قدرت گرافیکی کنسول های نسل هشتم توانسته اند تا گیم پلی فوق العاده و واقع گرایانه ای را خلق کنند . در کنار گرافیک بازی , موسیقی متنی که توسط Pharrell Williams ساخته شده است یکی دیگر از نکات قوت بازی محسوب می شود . پرتاب های آزاد ، Block ها و دیگر قابلیت های جذاب بازی به طرز خیره کننده ای بهبود پیدا کرده و همین امر باعث شده است تا پلیر تسلط بیشتری بر بازی پیدا کند . جالب است بدانید کسانی که این بازی را پیش خرید کنند , ۵۰۰۰ پول مجازی , دو بسته کارت MyTEAM , MyPLAYER Leg Sleeves و کارت Kevin Durant Throwback MyTEAM در اختیارشان قرار خواهد گرفت . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبار جدید بازیها ,



بازدید : 1689
نویسنده : داني

خالق عنوان Tekken آقای Katsuhiro Harada در حال ساخت بازی جدیدی برای پروژه واقعیت مجازی سونی است .

” درس تابستانی ”  به گفته هارادا ، عنوانی تعاملی است و امروز در Tokyo gameshow رونمایی شد .

چند تصویر نیز از بازی منتشر شده است که میتوانید در زیر مشاهده کنید :

 

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدباریها ,



رزیدنت اویل افشاگری 2 تایید شد
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 1840
نویسنده : داني

 

امروز در طی نمایشگاه TGS قبل از شروع کنفرانس سونی کپکام بالاخره سکوت را شکست و اعلام کرد که شماره دوم عنوان “Resident Evil: Revelations” در دست ساخت میباشد.

ظاهرا در طی نمایشگاه یک تیزر لایو اکشن از بازی منتشر شده است که طراحی آن جوری بوده که با یک طرح سه تصویره ارتباط برقرار کند. (اگر درست ترجمه کرده باشم.)

هنوز پلتفرم مشخصی برای بازی تایین نشده است اما طبق گفته کپکام بازی در سال 2015 عرضه خواهد شد. جمله یا تگلاینی که برای این عنوان در نظر گفته شده “شیطان درحال تماشاست” میباشد. طبق گفته کپکام تیم اصلی ای که پشت ساخت عنوان اول بود بر روی این بازی هم کار میکند و آنها (کپکام) دست تیم سازنده را کاملا در خلق داستان جدید، شخصیت های جدید و گیم پلی ترسناک باز گذاشته است.

همچنین صحبت هایی از عنوان “Resident Evil HD remaster” شد که طبق گفته های آنها یک تیم کاملا حرفه ای قرار است دوباره کار صداگذاری شخصیت ها را انجام دهد، یعنی صداپیشگان این بازی با عنوان اصلی فرق خواهند داشت و احتمالا همان صدا های آشنایی که در رزیدنت اویل های اخیر شنیدیم در این بازی استفاده خواهد شد. مطمئنا تا پایان امروز و کنفرانس خبری سونی خبر های زیادی از این بازی خواهیم شنید


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



تاریخ انتشار Bloodborne مشخص شد
نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393
بازدید : 1931
نویسنده : داني

عنوان بعدی سری “Souls” امروز یک تاریخ انتشار ژاپنی گرفت و آنقدر که باید دور نیست.

قبل از کنفرانس سونی در نمایشگاه TGS سازنده این عنوان اعلام کرده که “Bloodborne” در تاریخ 5 فوریه 2015 (16 بهمن ماه امسال) برای PS4 منتشر خواهد شد. هنوز هیچ تاریخ انتشاری برای این بازی در اروپا و آمریکا منتشر نشده اما به احتمال زیاد در همان ماه فوریه باید منتظر بازی باشیم.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 47 صفحه بعد