پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Axis And Allies برای PC
نوشته شده در جمعه 8 آذر 1392
بازدید : 1801
نویسنده : داني

دانلود بازی Axis And Allies برای PC

Axis And Allies یک بازی جدید در سبک استراتژیک است که توسط TimeGate ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی شما به عنوان فرمانده ارتش نیروی دریایی و نیروی هوایی سرنوشت جهان را تعیین خواهید نمود, در این بازی شما به عنوان یکی از ۵ قدرت جهانی قدم به جنگ جهانی دوم خواهید گذاشت و در سبک استراتژیک طرح متفاوت و پویایی را تجربه خواهید نمود. این جنگ ها از سال ۱۹۳۹ آغاز شد, حال بستگی به شما دارد که بتوانید تا پایان این جنگ دوام بیاورید.

در بازی Axis And Allies شما به سلاح های منحصربقرد و معتبری با قابلیت های جذاب مخصوص به خود دست پیدا خواهید کرد که با هرکدام توانایی قدرت نمایی در جنگ جهانی را خواهید داشت. تجربه جنگ در هر سه ناحیه زمین, هوا و دریا و فرماندهی هر کدام از آنها توسط شما تجربه لذت بخشی خواهد بود. شما در این بازی با فرماندهان این جنگ مثل رومل, آیزنهار,یاماموتو و مونتگمری آشنا خواهید شد و شخصیت خود را مقابل آنان آزمایش خواهید نمود,

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 944
نویسنده : داني

اولین محتوای اضافه داستانی عنوان «بتمن: ریشه های اَرکام» ماه اَینده به انتشار خواهد رسید.

خبر از طرف بخش گیم وارنر براس اَقای Ames Kirshen و توسط IGN اعلام شد و اینطور که معلوم است فقط درباره نینجا ها است.

این محتوای اضافه بیشتر درباره «بروس وین» جوان و نینجا ها است.

ماه دسامبر تاریخ انتشار این بسته الحاقی داستانی است اما وارنر بیشتر بر روی اپدیت ها و پک ها کار می کند.

«ریشه های اَرکام» در حال حاضر برای سه پلتفرم معمول و WiiU در دسترس قرار گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1403
نویسنده : داني

مطمئنا با پست های مقایسه ای آشنا هستید که هر چند وقت یک بار برای بازی های مختلفی برای شما میگذاریم، اما حال به دلایل مختلفی این پست خیلی به ندرت پیش میامد که روی سایت قرار بگیرد، اما از امروز میخواهیم به طور مداوم و پشت سر هم “Face-Off” ها را به روی سایت قرار دهیم. امروز نیز وبسایت یوروگیمر مقایسه خود بین دو نسخه نسل بعدی “ندای وظیفه: ارواح” بر روی کنسول های PS4 و XO انجام داد، نتیجه نیز به این شرح است:

نکته 1: برای خواندن مقاله کامل به وبسایت یوروگیمر مراجعه نمایید.

نکته 2: برای مقایسه بهتر تصاویر آن ها در تب جدیدی باز نمایید.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1081
نویسنده : داني

استودیو بازی‌سازی آنو که با بازی «قهرمان ما» در بین مخاطبان شناخته می‌شود، اخیرا از بازی جدید خود به نام «خاله قزی» رونمایی کرد.

این بازی در سبک پلتفرمر دو بعدی تولید می‌شود، از لحاظ هنری، سبک و سیاقی کاملا شاد و رنگارنگ دارد. «خاله قزی» پیرزنی است که در اطراف شادی آباد زندگی می‌کند. بسیار باهوش و سرحال است و در عین حال هر روز منتظر بچه‌های دهکده است تا برای بازی کردن و درس‌ خواندن به خانه‌ی او بیایند. سرانجام روزی فرا می‌رسد که هیچ یک از بچه‌ها به خانه‌ی او مراجعه نمی‌کنند. پس از پرس و جو «خاله قزی» متوجه می‌شود که تمام بچه‌های دهکده دزدیده شده‌اند. «خاله قزی» هم به سراغ زیرزمین مخفی خود رفته و آخرین اختراع خود را که یک روبات شبیه به کدو تنبل است را راه می‌اندازد تا دزدی بچه‌ها را پیگیری کند.

بازی دارای مراحل متعددی است. تمام بک‌گراندهای بازی با دست طراحی و رنگ‌آمیزی شده‌اند. جزئیات در طراحی‌های مراحل بسیار بالاست در عین حال جنبه‌ی طنز در بازی کاملا حفظ شده است. از طراحی شخصیت «خاله قزی» گرفته تا دشمنان و غیره نشان دهنده‌ی اهمیت عنصر طنز برای بازی‌سازان بوده است.

این بازی علاوه بر رایانه‌های شخصی و مک برای دو پلتفرم iOS و اندروید هم عرضه خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 985
نویسنده : داني

راکستار اعلام کرد عنوان Grand Theft Auto: San Andreas ماه اَینده برای دستگاه های موبایل عرضه خواهد شد. بازی برای نسخه موبایل به روز شده است و گرافیک از نو طراحی و ساخته شده و همچنین داینامیک ها، سایه زنی، مناظر دور، رنگبندی، مدلینگ ماشین ها و کارکتر ها بسیار بهتر شده اند. همچنین ترکیب کنترل های لمسی و کنترل رانندگی و راه رفتن بسیار راحت است. بازی به همراه حمایت کامل از کنترل ها عرضه خواهد شد. این عنوان برای ios،Android،Amzon Kindle و Windows Phone در دسترس قرار خواهد گرفت. اطلاعات بیشتر در هفته پیش رو اعلام خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



کرش شدن فیفا 14 نسخه ی ایکس باکس وان
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 1336
نویسنده : داني

کنسول های تازه از راه رسیده مشکلات خود را نیز همراه خود برای بازی کننده ها به همراه آورده اند. بر طبق گزارش ها نسخه ی ایکس باکس وان فیفا 14 دارای باگ ها و مشکلات مختلفی می باشد. این خبر به تایید بلاگ رسمی منتشر کننده ی بازی یعنی EA Games نیز رسید و این شرکت خبر از عرضه ی یک بسته ی الحاقی برای حل این مشکلات در سریع ترین زمان ممکن را داد.
EA توضیح داد که این خطا مربوط به قسمت کنترلر بازی می باشد و هنگامی اتفاق می افتد که از دو کنترلر برای کنترل بازی استفاده می شود و زمانی که از کنترلر دوم برای هدایت و کنترل بوت منوی بازی استفاده می شود بازی دچار خطا و کرش می شود.
مشکل دوم نیز زمانی بروز می دهد که دستگاه را در حالت خاموشی موقت قرار می دهید و هنگامی که دستگاه دوباره روشن می شود دسترسی به قسمت های آنلاین بازی را از دست می دهید و مجبور به راه اندازی دوباره دستگاه می شوید.


همانطور که در خبر ها نیز خواندید مشکلات دیگری نیز در زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری بزای کنسول های جدید اتفاق افتاده است. هر چند این مشکلات جزئی به نظر می رسند ولی با این حال به ما گوشزد می کنند که برای خرید کنسول های نسل جدید عجله به خرج ندهیم و منتظر جا افتادن انها باشیم تا مشکلاتی از این قبیل و شاید جدی تر از این ها را تجربه نکنیم و فعلا سرمان را با کنسول های خسته ی نسل حاضر گرم کنیم.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1225
نویسنده : داني

مدت زیادی است که طرفداران سری کراش بندیکوت درخواست این را دارند که این IP دوباره به دست خالق اصلی آن یعنی سونی و استدیو ناتی داگ بیفتد، اخیرا نیز شایعه های بسیار زیادی مبنی بر اینکه اکتیویژن این سری را به سونی فروخته است بوجود آمده بود، اکتیویژن هم به راحتی آب سردی بر امید طرفداران ریخت و اعلام کرد که آن ها هنوز مالک این سری بازی هستند.

مدتی پیش تمامی شواهد و لینک های مربوطه به سری کراش از وبسایت رسمی اکتیویژن حذف شد و حتی وبسایت رسمی این سری بازی نیز به یک نوار بار خالی تبدیل شد، این موارد باعث شد تا عده ای باور کنند که این سری دیگر متعلق به شرکت اکتیویژن نمیباشد. اما آن ها در طی بیانیه ای به وبسایت گیم اینفورمر اینگونه پاسخ دادند:

” اکتیویژن همچنان مالک این IP میباشد و ما به دنبال کشف راه های جدید میباشیم تا دوباره این سری بازی دوست داشتنی را به عرصه برگردانیم. امیدی نسبت به عوض شدن سازنده نداشته باشید، اما به بازگشت دوباره این سری امید داشته باشید. “


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



موسیقی هفته
نوشته شده در سه شنبه 5 آذر 1392
بازدید : 1269
نویسنده : داني

موسیقی بازی هفته:

 

Dark Covenant-Warcraft III:Reign of Chaos

یکی از حماسی ترین بای های تاریخ بدون هیچ شک و تردیدی ، شاهکار  Warcraft III  است. سوای داستان و اتمسفر حماسی و تالکینی بازی، موسیقی آن نیز جادویی و حماسی ست. قطعه ای که برای شما آماده کرده ام Overture از موسیقی های مخصوص کمپین نژاد انسان های است و ما را بیش از هر چیزی به یاد تراژدی آرتاس شاهزاده انسان ها،  می اندازد.

شما می توانید این قطعه را از این لینک دانلود کنید

موسیقی فیلم هفته:


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 1065
نویسنده : داني

طبق معمول هر هفته با انتشار لیست پرفروشترین بازی های هفتگی در بریتانیا در خدمت شما هستیم . در این هفته با منتشر شدن کنسول Xbox One در بریتانیا , شاهد تغییرات زیادی در جدول هستیم و در ادامه ی رقابت میان سری Call Of Duty و FIFA در این هفته FIFA صدر جدول را پس گرفته است . از بین بازی های انحصاری Xbox One بازی ریسینگ Forza Motorsport 5 بهترین عملکرد را داشته است و در رده ی پنجم این لیست جای گرفته است .

*لازم به ذکر است که نبود بازی های انحصاری PS4 در این لیست منتشر نشدن این کنسول در بریتانیا می باشد .

لیست 20 بازی پرفروش بریتانیا :

  1. FIFA 14
  2. Call of Duty: Ghosts
  3. Battlefield 4
  4. Assassin’s Creed IV: Black Flag
  5. Forza Motorsport 5
  6. LEGO Marvel Super Heroes
  7. Dead Rising 3
  8. Grand Theft Auto V
  9. The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
  10. Ryse: Son of Rome
  11. Minecraft Xbox 360 Edition
  12. Skylanders Swap Force
  13. Need for Speed Rivals
  14. Just Dance 2014
  15. Disney Infinity
  16. Batman Arkham Origins
  17. WWE 2K14
  18. Professor Layton and the Azran Legacy
  19. Tomb Raider
  20. Pokemon X

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



بازدید : 955
نویسنده : داني

اولین نمره ی بازی  Fighter Within , انحصاری Xbox One و مخصوص کینکت منتشر شد و این نمره را سایت معتبر IGN منتشر کرده است . این سایت به این بازی نمره ی 2.7/10 را داده است و از مشکلات زیاد بازی از جمله داستان غیر معقول و گیم پلی نا هماهنگ با کینکت و نا امید کننده ی این بازی یاد کرده است . سایت Hardcoregames نیز به نقد این بازی پرداخته است و نمره ی 3/10 به این بازی داده است . این سایت نیز مشکلات این بازی را بخاطر ناهماههنگی آن با کینکت اعلام کرده است . این بازی که  ناشر و سازنده اش یوبی سافت می باشد به طور انحصاری برای Xbox One و در روز لانچ این کنسول منتشر شد .

 


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,