پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1745
نویسنده : داني

شرکت راک استار تایید کرد DLC بعدی بازی Max Payne 3 به نام “مذاکرات گروگان‌گیران” در تاریخ ۹ آبان عرضه می‌شود. این بسته برای کسانی که رمز عبور راک استار را دارند به صورت رایگان قابل دسترسی خواهد بود. همچنین برای افرادی که این کد را ندارند به قیمت ۹ دلار و ۹۹ سنت و ۸۰۰ امتیاز مایکروسافت ارزش خواهد داشت.

.

.

این DLC شامل چهار نقشه برای بخش چند نفره است که چندین سلاح و آیتم جدید را به همراه خود می‌آورد. همچنین برای دوست‌داران آواتار نیز هدایای ویژه‌ای دارد. شما می‌توانید تصاویر این بسته‌ی اقضایشی را در زیر مشاده نمایید.

.

.

.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



ضیافت بزرگان در پاییز داغ (Autumn 2012)
نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391
بازدید : 2017
نویسنده : داني

ضیافت بزرگان در پاییز داغ

هر ساله پس از گذراندن تابستانی بی‌روح و سرد و کم‌بازی یا بی‌بازی حتی در دیبازی، پاییز سفره‌ی رنگارنگ و داغ‌اش را پهن می‌کند تا روزهای نچندان دل‌چسب فصل تابستان را به باد خزان بسپارد. خیلی کم پیش می‌آید که یک فصل انقدر بازی‌های بزرگ و محبوب را با خود به ارمغان بیاورد اما آن چه که عیان است چه حاجب به بیان است! در این مقاله لیست بازی‌های بزرگ فصل پاییز را چکش می‌زنیم تا به‌طور کامل در جریان بازی‌ها قرار گیریم.

نکته اول: ترتیب قرار گرفتن بازی‌ها بر مبنای تاریخ انتشار آن‌ها است.

نکته دوم: تنها نام بازی‌های بزرگ و محبوب در این مقاله آورده شده است و منظور همه‌ی بازی‌های ماه نیستند.

نکته سوم: منظور از سه پلتفرم مقصد، PC، PS3 و X360 است.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1611
نویسنده : داني

طبق آماری که در آخرین پژوهش موسسه‌ی Nielsen به دست آمده است، دو بازی Halo 4 و Black Ops 2 بیشترین درصد انتظار را در میان بازی‌های دیگر داشته‌اند. این تحقیق نشان می‌دهد که Halo 4 و عملیات سری ۲ هر کدام برای ۳۶۰ داران با ۹۹ درصد مورد انتظار هستند، اما دلیل بالاتر ایستادن Halo 4 تنها ۰٫۲۵% بیشتر از عملیات سری ۲ است.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



تخفیف ویژه ی SEGA برای ۴۵ بازی خاطر انگیز
نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391
بازدید : 1876
نویسنده : داني

طبق اقدامی  جالب  کمپانی “SEGA” ، بسیاری از عناوین کلاسیک و خاطره انگیز خود را با مبلغ بسیار پایین برای رایانه های شخصی منتشر کرده است.قیمت این بسته ی ویژه  ۹٫۹۹ دلار آمریکا است.

SEGA  در بحرانی ترین روزی های فعالیت های خود به سر می برد وچندی پیش  تمام استدیو های شعبه اروپا را به دلیل کمبود مالی تعطیل کرده است.

شاید این بسته بتواند گذری به نسل طلایی سگا و دوستداران این شرکت محبوب بازی سازی باشد.

در زیر  ۴۵ بازی موجود در بسته ی دانلودی را مشاهده می کنیم.

شما با کدام یک از بازی های زیر خاطره دارید؟

 

  1. Alex Kidd in The Enchanted Castle

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



چرا چهره‌ی Master Chief را نمی‌بینیم؟
نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391
بازدید : 1592
نویسنده : داني

یعنی آخرین بازی منتشر شده (بخوانید نشده!) از سری هیلو و بازگشت شخصیت مرموز، دوست داشتنی و افسانه‌ای مستر چیف، باز هم چهره‌ی این قهرمان را نشان نداد. قهرمانی که با هیلو ۴ یک سه‌گانه‌ی تازه را آغاز می‌کند و داستان‌های دیگری را روایت خواهد کرد. اما، برای شما عجیب نیست که یکی از شخصیت‌های پر طرفدار این روزهای بازی‌های رایانه‌ای، در پس نقاب زره خود مخفی شده است؟ چرا چهره‌ی این شخصیت محبوب را نمی‌بینیم؟


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



المان‌های آنلاین ZombiU از Dark Souls الهام گرفته شده
نوشته شده در پنج شنبه 27 مهر 1391
بازدید : 1591
نویسنده : داني

سازنده‌ی بازی ZombiU یک مقایسه‌ی جذاب انجام داده است و اعتقاد دارد که این بازی، یعنی ZombiU در دی‌ان‌ای خود اندکی Dark Souls دارد!

در گفتگویی با EL33TOnline تهیه‌کننده‌ی بازی، «نیکولاس رابین» گفت که بخش مولتی پلیر بازی وحشت بقا‌ی Wii U در المان‌های اساسی پیرو روشی است که توسط From Software محبوب شده است. وی گفت:

“ویژگی‌های آنلاین بازی ما از Dark Souls, Demon’s Souls الگو گرفته اند، و بیشتر در ساختن چالش‌ها این الگوبرداری انجام شده است. سخت اما منصفانه! و در پایان وقتی شما به هدف دست می‌یابید می‌گویید «ایول!»”

وی همچنین اظهار داشت که میزان سختی بازی نیز از نوستالژی الهام گرفته است:

“همان حس بازی‌های ویدئویی که وقتی جوان بودیم داشتیم. در بازی‌های ویدئویی مدرن، ما احساسات خوبی به نمایش می‌گذاریم، اما یک چیز را از یاد برده‌ایم. حسی که به ما می‌گفت ‘خیلی خب، خیلی سعی کردم، خیلی سخت بود، ولی بالاخره ردش کردم.’ از همان لحظه‌ی سخت خاطره‌ی خوبی در ذهن دارید و برای دیگران بازگو می‌کنید. این کاری است که ما سعی کرده‌ایم با بازی خوب کنیم.”

وی در ادامه دوباره گفت که با طراح ارشد بازی بر سر ساختن چالش‌های منصفانه اما سخت بحث زیادی داشته است و به طرفداران اطمینان داد که با یک بازی خاطره انگیز مواجه خواهند شد که رد کردن تک تک مراحل آن، حس رضایت خاصی را به شما القا می‌کند.

ZombiU یکی از عناوین لانچ کنسول Wii U‌ است که در ماه‌های آینده (نوامبر و دسامبر) منتشر می‌شود.

منبع:dbzinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



بازدید : 1651
نویسنده : داني

نامکو بندای، یک به روزرسانی رایگان برای بازی Tekken Tag Tournament 2 منتشر کرده است که چندین کارکتر و مکان مبارزه‌ی جدید به آن اضافه می‌کند. ویدئوهای مختص به هر کدام منتشر شده است که بگردید حتما پیدا می‌کنید.

در این به روزرسانی که ۳ شخصیت جدید و ۴ مکان مبارزه جدید به همراه دارد، و رایگان است؛ شخصیت‌های Slim Bob (باب لاغر) Miharu Hirano و Sebastian دیده می‌شوند و همچنین استیج‌های جدید به کشورهای شیلی، لهستان، عربستان سعودی و روسیه تعلق دارند.

سه شخصیت وعده داده شده‌ی دیگر برای بازی به زودی به جمع آن‌ها اضافه خواهند شد.

قبلا کارگردان بازی در باب عرضه‌ی DLC برای بازی‌ها موضع گیری متفاوتی کرده بود که نتیجه‌اش رایگان بودن این آپدیت است.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



فیلم Gears of War دوباره جان می‌گیرد
نوشته شده در جمعه 21 مهر 1391
بازدید : 1487
نویسنده : داني

به نظر می‌رسد قطار پروژه‌ی از کار افتاده و طولانی فیلم Gears of War دوباره به حرکت در آمده است.

به گزارش Variety شرکت New Line پروژه‌ی ساخت فیلم Gears of War را در حالی کنار گذاشته است که بر روی «هابیت» تمرکز دارد، و Creative Artists Agency به عنوان حافظ منافع اپیک، آماده است که این فیلم را به شرکت دیگری ببرد.

این شرکت گفته است که به دنبال تهیه‌کنندگان دیگری برای این پرروژه که از سال ۲۰۰۷ در اختیار New Line بوده است می‌گردد، و به نتایجی هم دست یافته است. Len Wiseman کارگردان و تهیه کننده‌ی Underworld و بازسازی Total Recall در کنار تیم ساخت فیلم Twilight این نتایج به دست آمده هستند.

همچنین فیلم‌نامه نیز تا کنون چندین بار دست به دست شده است، اولین نویسنده Chris Morgan بود که فیلم Wanted را در کارنامه دارد، بعد از او نام Billy Ray به میان آمد که او هم به خاطر فیلم State of Play شناخته می‌شود. این اواخر اما نویسنده‌ی فیلم Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides یعنی Stuart Beattie به میان آمده است که فیلم‌نامه‌ی پیشنهادی او برای مذاکره با تهیه‌کنندگان جدید فیلم فرستاده می‌شود.

تبدیل بازی به اثر سینمایی قابل قبول کار سختی است و با وجود این مشکلات به نظر نمی‌رسد ساخت فیلم Gears of War موفقیت آمیز باشد. مخصوصا این که بعد از جدا شدن Wiseman در سال ۲۰۱۰ این پروژه توقف طولانی مدتی داشت و تا کنون حرکتی برای ساخت آن صورت نگرفته است. این اواخر هم که کارگردان خلاق بازی یعنی کلیف بی از اپیک جدا شده است و کاری از او هم بر نمی‌آید.

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



نقدبازي most wanted2
نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1768
نویسنده : داني

استودیوی بازیسازی Criterion این روزها در حال ساخت بازی Need for Speed: Most Wanted است. بازی ای که به صورت Open-World در حال ساخت است و می خواهد یک فصل جدیدی در سری بازی های NFS باز کند. سازندگان به تازگی قسمت های جدیدی از این عنوان را به نمایش درآورده اند و تأکید کرده اند که این بازی هنوز در مرحله ساخت قرار دارد و حتی در دموی قابل بازی این عنوان نیز عبارت "در دست ساخت" به چشم می خورد. Criterion که سازنده Burnout Paradise و Need for Speed: Hot Pursuit است، اینبار می خواهد یک نمایش جالب از Most Wanted داشته باشد.

آقای مت وبستر (Matt Webster) تهیه کننده استودیوی Criterion به این موضوع اشاره می کند که آن ها دوست ندارند زمان را بیهوده هدر بدهند و هیچ وقت قصد ندارند که دنباله ای برای بازی هایشان خلق کنند. شاید ساخته های آن ها دارای یک نام باشند، اما همیشه متفاوت هستند و ارتباط کمی با نسخه های قبلی دارند. به همین دلیل تصمیم گرفتند که بازی استودیوی Black Box در سال 2005 را از نو بسازند تا بازیکنان دوباره شاهد یک نمایش خوب از Most Wanted باشند. وبستر می گوید که تجربه آن ها در Paradise و Hot Pursuit و اطلاعاتی که از قسمت Autolog بدست آورده اند، باعث شده که Most Wanted جدید را به شکل Open-World طراحی کنند تا بازیکنان بتوانند در قسمت های مختلف مسابقه دهند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,



ضیافتی به میزبانی Sony
نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 1629
نویسنده : داني

گاه تاریخچه صنعت بازی، عناوینی را یادآور می شود که در زمان عرضه گامی رو به جلو در راستای تکامل ژانر خود برداشتند. Super Smash Bros بازی ای بود که نه تنها در زمان خود یکی از بزرگترین گردهمایی های قهرمانان بازی های گوناگون شرکت Nintendo را ترتیب داد، بلکه سنت نوینی را پایه گذاری کرد که بر اساس آن 4 مبارز به صورت همزمان در یک محیط بسته به رقابت می پرداختند. مبارزات یک به یک که در طول سالیان متمادی نماد ژانر مبارزه ای (Fighting) به شمار می رفتند، با عرضه SSB به طور کلی متحول شدند و این بازی الگو و مبنای بسیاری از بازی های دیگر شد.

چندی پیش، Sony در اقدامی جالب، عنوانی را برای کنسول خانگی خود معرفی کرد که با سرلوحه قرار دادن این اصل، قهرمانان بازی های گوناگون این شرکت را به مصاف یکدیگر می فرستد. در جریان اتفاقات قبل از E3 و در ادامه در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت، مشخص شد که این بازی PlayStation All-Stars: Battle Royale نام گرفته و به صورت همزمان برای کنسول های PS3 و PSVita منتشر خواهد شد. همچنین در جریان این کنفرانس از دو قابلیت کلیدی Cross Play و Cross Buy که برای بازی در نظر گرفته شده بود، پرده برداری شد. قابلیت اول، امکان ارتباط میان این دو کنسول را برای بخش چندنفره از طریق شبکه PSN فراهم می سازد و در قابلیت دوم با خرید نسخه مربوط به PS3، نسخه Vita آن به صورت رایگان به خریدار اهدا خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجديد بازي ها ,