پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نقدبازيTransformers: Fall of Cybertron
نوشته شده در جمعه 17 شهريور 1391
بازدید : 1984
نویسنده : داني

دو سال پیش استودیوی High Moon بازی Transformers: War for Cybertron را راهی بازار کرد که با موفقیت بسیار خوبی روبرو شد و یک نمایش بسیار زیبا و غیر منتظره از این سری را به نمایش درآورد. تا قبل از این بازی اکثر عنوان هایی که از روی Transformers ساخته می شدند، با الگوبرداری از فیلم ها بوده و یا اگر هم به شکل مستقل ساخته شده بودند، نتوانستند آن طور که باید مورد توجه قرار بگیرند. حال بعد از گذشت دو سال، شاهد این هستیم که بازی Transformers: Fall of Cybertron عرضه شده تا نه تنها بتواند موفقیت نسخه قبلی را تکرار کند، بلکه بتواند یکی از بهترین بازی های Transformers را به نمایش دربیاورد.

داستان

داستان بازی پس از اتفاقات War for Cybertron رخ می دهد. بازی از جایی شروع می شود که Autobotها با سفینه Ark در حال فرار از سیاره Cybertron هستند. سیاره ای که دیگر ماندن در آن فایده ای ندارد و آن ها باید خانه ای جدید در گوشه ای از این کهکشان برای خود پیدا کنند. اما در این بین Decepticonها به آن ها حمله ور می شوند و سعی می کنند که سفینه و هر کسی که در آن حضور دارد را از بین ببرند. در همین لحظات اولیه بازی آپتمس پرایم (Optimus prime) با مگتران (Megatron) درگیر می شود. نبرد سنگین است و پرایم به کمک نیاز دارد. از همین رو بازی کنترل بامبلبی (Bumblebee) را به دست شما می دهد تا او را به کمک پرایم بفرستید.

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , ,



بازدید : 1800
نویسنده : داني

باکس آرت بازی LEGO: Lord of the Rings که برای ۳DS, DS, PC, PS3, Wii and Xbox 360 و Vita
در اکتبر عرضه می شود.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد