پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1675
نویسنده : داني

Fifa 14 pc cover small دانلود دمو بازی Fifa 14 برای PC

سرانجام بازی پرطرفدار فیفا ۲۰۱۴ با عنوان FIFA 14 از سوی کمپانی الکترونیک آرتس عرضه شد . تصویر اصلی کاور بازی عکسی از لیونل مسی با لباس باشگاه بارسلونا می باشد . ولی در آمریکا و مکزیک از تصویر خاویر هرناندز مکزیکی که عضو باشگاه منچستر یونایتد می باشد استفاده شده است . در سری جدید بازی فیفا قسمتی به نام Legend افسانه اضافه شده است که شما می توانید با انتخاب از بازیکنان کلاسیک در دوره های مختلف مانند پله ، مارادونا ، زیدان ، الیور کان و … استفاده نمایید

 

این بازی دارای ۳۲ استادیوم بین المللی و ۳۱ استادیوم دیگر می باشد . برای سری جدید بازی فوتبال از موتور بازی جدیدی استفاده شده که در هنگام بازی شما تصویری مانند واقعیت می بینید و کیفیت حرکات و ضرباتی که بازیکنان به توپ می زنند و همچنین وضعیت آب و هوا و جمعیت درون ورزشگاه ، کیفیت شوت زنی و پاس کاری و کار تکنیکی با توپ افزایش پیدا کرده است .

در این سری از بازی فیفا شما قادر خواهید بود تیمی برای خود متشکل از بازیکنان قدیمی و افسانه مانند رودگولیت ، برگ کمپ ، پاتریک ویرا ، لیونبرگ ، پله ، مارادونا و غیره تشکیل دهید و با آن بازی کنید .

FIFA 14 نسخه ULTIMIATE EDITION هم از طرف Skidrow منتشر شده  . در این نسخه همانطور که میدانید امکانات جانبی بخش FUT در اختیار شما قرار میگیرد به همراه ۲ جفت کفش جدید ، ۲ عدد توپ جدید ، تیم Addidas All Star که داخل این تیم لیونل مسی به همراه ۲۹ بازیکن حرفه ای جهان حضور دارند و به علاوه ۵ جفت کفش حرفه ای و زیبا برای بخش آنلاین ، سه نوع شادی پس از گل ویژه و لباس تیم های تاریخی .

بر اساس آخرین اخبار ، تغییرات زیادی در  گیم پلی بازی به وجود آمده است که پیشنهاد می کنیم از دست ندید .

* آپدیت ۲ و کرک نهایی ورژن ۵ بازی FIFA 14 اضافه شد *

* کسانی که با کرک های قبلی مشکل دارند از این آپدیت و کرک استفاده کنند *

* آپدیت و کرک را در محل بازی کپی کرده و فایل fifa14-3dm.exe را اجرا کنید *

کرک تست شده و هیچ مشکلی ندارد

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلودبازی های PS3 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های XBOX360 , PS3 ,



دانلود بازی Halo 4 برای XBOX360
نوشته شده در شنبه 30 آذر 1392
بازدید : 2317
نویسنده : داني

Halo 4 | تاپ 2 دانلود

بدون شک یکی از بزرگترین و پرسر و صداترین عناوین سال ۲۰۱۲ بازی Halo 4 است. پس از موفقیت Halo Reach و خداحافظی استودیوی Bungie با این سری، شک و تردید در خصوص کیفیت نسخه های بعدی افزایش یافت. وارث این بازی بزرگ، استودیوی تازه تأسیس ۳۴۳ Industries بود که اعضای آن تقریباً پس از پایان ساخت Halo 3 در حال شکل گیری بودند و مراحل پیش تولید Halo 4 را از همان زمان آغاز کرده بود. پس از معرفی نسخه چهارم این بازی در جریان مراسم E3 2011 هواداران در کنار شور و هیجان ناشی از این رونمایی، دچار ترس و دلهره نیز شدند. ترس از تغییرات بنیادی، کیفیت پایین و در نهایت ترس از نابودی عنوان محبوبشان، اما تیم ۳۴۳ با نام های بزرگ و معروفی که در خود جای داده بود، این ذهنیت را از بین برد.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های XBOX360 ,



بازدید : 1784
نویسنده : داني
http://s2.picofile.com/file/7902747197/Assassins_Creed_IV_Black_Flag_7_www_GrandGame_ir_.jpg

سرانجام پس از ماه ها انتظار بازی پرهیجان و زیبای Assassin’s Creed IV Black Flag منتشر شد . پس از آنکه تعدادی از هواداران بازی یک مقداری از نسخه ی سوم با حضور شخصیت کانر ناراضی بودند , اما شرکت یوبی سافت با رونمایی از جدیدترین عنوان این سری از فرقه قاتلین  و حتی انتشار چندین تصاویر و ویدئو های متعدد از بازی Assassin’s Creed IV Black Flag  فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه بسیاری از هواداران را به این سری بازی ها امیدوار و مشتاق کرد که بازهم شرکت یوبی سافت تصاویر بسیار مهجی را از گیم پلی بازی به خصوص خشونت های شخصیت اصلی این عنوان منتشر کرده است . یکی از نکات قابل توجه و مهمی که در خصوص بازی فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه موجب شده است تا حد بسیار اندکی التهاب و نگرانی هواداران افزایش پیدا کند و آن هم تکراری بودن ویژگی ها و روایت داستان و رویدادهای پیش روی بازیکن و گیم پلی بازییست که بسیاری از منتقدین و تحلیل گران معتقدند این نسخه جدید نیز هیچ ویژگی های جدید را با خود به همراه نخواهد داشت بلکه تمام ویژگی ها همانند نسخه های پیشین خواهد بود  و هیچ تغییر و تحولی در این نسخه ی جدید توسط تیم سازنده ی یوبی سافت مونترال ایجاد و طراحی نشده است اما آقای Carsten Myhill مدیر محتویات این بازی به تازگی در طی مصاحبه ای که با وب سایت CVG داشته است تمام این نکات ذکر شده را تکذیب کرده که وی با صراحت اعلام کرده است که بازی فرقه قاتلین ۴: پرچم سیاه با قابلیت های بسیار تازه و نوینی ارائه می شود.

عصر طلایی دزدان دریایی :
داستان بازی فرقه قاتلین در سال ۱۷۱۵ اتفاق می افتد زمانی که دزدان دریایی در دریاهای کارائیب حکومتی یاغی تاسیس کرده اند و بر زمین و دریا حکمرانی می کنند . این قانون شکنان تجارت های دریایی را متوقف کرده اند و از غارت کشتی ها , ثروت هنگفتی به دست آورده اند . آنها ساختارهای حکومت اروپا را تهدید می کنند و الهلم بخش میلیون ها نفر و میراثی که هنوز زنده است . قرار است بازی  فرقه قاتلین ۴ پرچم سیاه ۲۹ اکتبر سال ۲۰۱۳ میلادی در کنار PS4 , برای پلتفرم های PC , PS3 و XBox360 نیز عرضه  گردد اما بنا بر صحبت های سران شرکت یوبی سافت , آنان بیشتر تمرکز خود را بر روی نسخه ی PS4  قرار داده اند.

 

* بازی زیبای Assassin’s Creed IV : Black Flag برای کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 4.46 می باشد *

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلودبازی های PS3 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازیهای جدید ,



دانلود بازی Metal Gear Solid HD Collection برای XBOX360
نوشته شده در چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 1432
نویسنده : داني

Metal Gear Solid HD Collection | تاپ 2 دانلود

شاید یکی از سری بازی هایی که همیشه در ذهن گیمرها مانده و خواهد ماند سری Metal Gear Solid باشد ، همه ی کسانی که در گذشته با کنسول پلی استیشن بازی می کردند یا با آن سر و کار داشته اند حتما سری بازی Metal Gear Solid را بازی کرده کرده اند ، سری Metal Gear Solid را شاید بتوان از منحصر به فرد ترین سبک ها و بازی های زمان خود و حال دانست ، این بازی اولین بار در سال ۱۹۹۸ توسط شرکت Konami وارد به بازار شد ، سبک اصلی این بازی اکشن سوم شخص می باشد که جنبه های مخفی کاری آن را پر کرده است ، شخصیت مشهور سری بازی Metal Gear Solid کوماندویی به نام Snake بود که وارد ماجرایی عجیب می شود ، داستان پردازی این سری هم علاوه بر گیم پلی فوق العاده اش عالی کار شده بود ، می توان یکی از اصلی ترین علت شهرت سری Metal Gear Solid را نظم و هماهنگی تمامی المان های بازی دانست ، در این مجموعه که به صورت بازسازی شده است نسخه های Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty وMetal Gear Solid 3 Snake Eater و Metal Gear Solid Peace Walker به صورت HD قرار داده شده که می تواند تداعی بسیار عالی خاطرات گذشته باشند.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های Xbox360 ,



دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360
نوشته شده در چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 1236
نویسنده : داني

NBA 2k14 | تاپ 2 دانلود

بازی NBA 2k14 که بازیکنان زیادی را در انتظار خود قرار داده است بالاخره برای XBOX360 توسط کمپانی ۲K Sports منتشر شد. بازی NBA معمولا داستانی را دنبال نمیکند بلکه آن کسی که باید داستانی را برای بازی درست کند گیمر است. شباهت های فراوان حرکات دست، نوع خوشحالی، نوع مربیگری و……. باعث به وجود امدن یه شاهکار میشود. در این نسخه به حالتی روی گرافیک کار شده است که بازی کن دیوانه وار به ادامه ی بازی میپردازد. بسیار زیبا روی صورت کارکترهای بازی کار شده است برای مثال یک شخصیت واقعی را نام میبرم. جیمز بر روی دست های خود خالکوبی هایی دارد که در بازی نیز همان خالکوبی هارا می بینیم که نشان از گرافیک عالی بازی است. تیم سازندهی بازی، بارها با افتخار از سیستم فشرده سازی جدید خود تعریف کرده است، سیستمی که به آنها اجازه میدهد ۳۰۰۰ انیمیشن جدید، به انیمیشنهای قبلی اضافه کنند. نتیجهی کار آنها کاملا قابل تشخیص میباشد. حرکت بازیکنان در زمین بسیار روانتر از قبل شده است و آنها با چابکی و آزادی خاصی در اطراف گردش میکنند، از نظر ظاهری نیز حرکات بسیار متنوعتر و طبیعیتر از NBA 2K13 شده است.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های Xbox360 ,



دانلود بازی F1 2013 برای XBOX360
نوشته شده در چهار شنبه 10 مهر 1392
بازدید : 1087
نویسنده : داني

F1 2013 | تاپ 2 دانلود

سازنده ی محبوب عناوین ریسینگ امروز F1 2013 یکی دیگر از بازی های ریسینگ خود که هرساله به بازار می آید را برای XBOX360 منتشر کرد. شرکت کدمسترز در میان طرفداران سبک اتومبیل رانی شناخته شده است. محموعه بازی های Colin McRae ، Grid و فرومول ۱ تنها بخشی از کارنامه درخشان کدمسترز است. اگر از فرمول ۱ : ستارگان که یک بازی آرکید است صرف نظر کنیم ، F1 2013 ، پنجمین قسمت از این مجموعه بازی ها است که مراحل ساخت و تولیدش را زیر نظر استودیو شعبه بیرمنگام کدمسترز پشت سر گذاشته است، اگر از طرفداران فرمول ۱ هستید، از همین الان می گوییم که قرار است با یک پدیده در این مجموعه روبرو شوید. چرا که قرار است نوآوری های فراوانی را در قسمت جدید آن تجربه کنید. تمرکز اصلی بازی بر روی شعبه سازی مسابقات فصل ۲۰۱۳ فرمول یک است، بنابراین ۱۱ تیم در قالب ۲۲ راننده در ۱۹ پیست اصلی ، با هم به رقابت خواهند پرداخت. البته بخش های انفرادی و جایزه بزرگ همچنان در بازی وجود دارند و می توانید مثل گذشته از آنها لذت ببرید.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های Xbox360 ,



دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360
نوشته شده در پنج شنبه 28 شهريور 1392
بازدید : 1549
نویسنده : داني

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.

Pro Evolution Soccer 2014 XBOX360-COMPLEX

Note| Region: PAL

 

PES2014 xbox360 cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2014 برای XBOX360


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های Xbox360 ,



دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360
نوشته شده در یک شنبه 24 شهريور 1392
بازدید : 1699
نویسنده : داني

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

GTA V xbox360 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های Xbox360 ,



دانلود بازی Splinter Cell Blacklist برای PC
نوشته شده در شنبه 16 شهريور 1392
بازدید : 1714
نویسنده : داني

دانلود کرک بازی  Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist

این بار «سم فیشر» شخصیت اصلی بازی «اسپلینتر سل Splinter Cell» در خاورمیانه ، مرز ایران ، عراق و سوریه می آید تا ماموریت های خود را انجام دهد. داستان بازی Splinter Cell: Blacklist که تا چند ماه دیگر عرضه می شود ، شش ماه بعد از نسخه محکومیت جریان دارد. در تریلرهای منتشر شده از اسپلینتر سل ، سم فیشر در کردستان عراق و ایران حضور پیدا کرده و شخصیت ها نیز به فارسی صحبت می کنند

 

گروه هایی که از حضور نیروهای ارتش آمریکا در کشورهایشان ناراضی هستند ، تلاش دارند بر اساس عملیاتی به نام فهرست سیاه به مبارزه علیه نیروهای آمریکایی بپردازند. سازمان اطلاعات مخفی آمریکا به سم فیشر دستور می دهد تا به درون این گروه ها نفوذ کرده و عملیات آن ها را خنثی کند.

گیم پلی بازی تغییرات زیادی نداشته و بر اساس نسخه قبلی یعنی محکومیت است. البته در اسپلینتر سل فهرست سیاه می توان در حین حرکت افراد را نشانه گذاری کرد و در یک زمان و سریع سه نفر را کشت. در یک تریلر نشان داده می شود که می توان از دشمن اعتراف هم گرفت. یعنی این که سام فیشر امکان بازجویی هم دارد.

بازی با کینکت ایکس باکس هم سازگاری داشته و با آن می توان حواس دشمن را پرت کرد و سپس حمله کرد.

استفاده از وسائل جاسوسی ، مثل نصب میکروفون در هواپیما ، استفاده از دوربین های کوچک و.. در بازی امکان دارد.

بازی در ماه آگوست عرضه می شود.

 پچ و آپدیت ۱.۰۲ Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist اضافه شد.

تصاویری از محیط بازی :

   

 

نسخه ایکس باکس ۳۶۰ :

نوع فایل : ISO

تعداد : ۲ DVD-Double Layer

سایت مرتبط : Ubisoft

 

 

نسخه کلمپیوتر :

تعداد : ۵ DVD
Minimum System Requirements

* OS: Windows XP, Vista or Windows 7
* CPU: Intel Core 2 DUO @ 1.8 GHz/Athlon X2 64 @ 2.4 GHz
* RAM: 2 GB
* HDD: 12 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9

Recommended System Requirements

* OS: Windows 7 / 8
* CPU: 2 GHz quad core processor
* RAM: 4 GB
* HDD: 12 GB free disk space
* Graphics: 1 GB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9

Supported Graphics Cards:
Minimum – NVIDIA GeForce 8 / 9 series or ATI RADEON HD 4000 / HD 5000 series
Recommended – GeForce 9800 S  or Radeon HD 4830

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Diablo III برای XBOX360
نوشته شده در شنبه 9 شهريور 1392
بازدید : 1594
نویسنده : داني

Diablo III | تاپ 2 دانلودرا بیشتر از طریق بازی های بسیار زیبایش برای PC می شناسیم، اما آن ها پس از سال ها، تصمیم گرفتند که محصولاتشان را برای کنسول ها نیز عرضه کنند و اینجا بود که Diablo III برای XBOX360 معرفی شد. بازی ای که تنها یک پورت ساده نخواهد بود، اما روندی مانند نسخه PC خواهد داشت، حال باید دید که آیا تجربه این بازی روی کنسول های نیز خوب از کار درمی آید؟ کسانی که شب های زیادی را پای نسخه PC این بازی گذرانده اند، می دانند که گیم پلی تنها فاکتوری است که آن ها را جذب بازی کرده است، در این بین حرکت شخصیت ها که با کلیک کردن انجام می شود، بسیار مناسب طراحی شده است. حال که در کنسول ها خبری از ماوس و کیبورد نیست، جریان به چه صورت خواهد بود؟ در کنسول ها شما همانند سایر بازی ها، با استفاده از Analog Stickها شخصیت ها را کنترل می کنید. این مسئله در DIII آن قدر خوب طراحی شده که شما را به راحتی در جریان مبارزه ها قرار می دهد. در نسخه PC، چشم هایتان باید مدام در صفحه بازی گردش کنند و همیشه باید روی قسمت های مختلف کلیک کنید تا مبادا آیتمی از دست شما دور بماند، حال در نسخه کنسولی، وقتی شخصیت ها را با آنالوگ ها کنترل می کنید، حس تجربه یک اکشن-نقش آفرینی بسیار محسوس تر است و شکل بهتری دارد. همچنین روند DIII کمی آسان تر شده و شما می توانید بهتر در محیط قرار بگیرید و به شکل راحت تری از معجون ها و جادوهای خود استفاده کنید.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های Xbox360 ,