پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود نسخه کم حجم KaOS بازی Final Fantasy XIII
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1480
نویسنده : داني

 

Final Fantasy XIII 1 دانلود نسخه کم حجم KaOS بازی Final Fantasy XIII

 

Final Fantasy XIII جدیدترین شماره از سری نام آشنا,قدیمی و پرطرفدار فاینال فانتزی است که برای Pc عرضه میشود , همانند همیشه بازی در سبک role-playing است و سازنده و ناشر بازی هم کمپانی Square Enix است. این شماره از بازی در سال های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ برای دوکنسول Xbox 360 و ps3 عرضه شده بود و در حال حاضر نسخه PC بازی هم به تازگی منتشر شده. فاینال فانتزی ۱۳ از یک گیم پلی اکشن و سریع و از مکانیزم جدید با عنوان Crystarium استفاده میکند.

سری بازی های Final Fantasy همیشه بر داستان و شخصیت پردازی قوی استوار بوده اند که با تلفیق سبک RPG یک سری پر طرفدار را به وجود آورده .. قهرمان این شماره Lightning است. این بار او به دنبال خواهر گمشده خود می گردد و داستان از این جا شروع می شود. در اوایل بازی ما با Lightning و همراهش Sazh آشنا می شویم. در ادامه این دو نفر به چهار شخصیت دیگر می پیوندند و گروهی قدرتمند تشکیل می دهند. شخصیت پردازی این قسمت فوق العاده کامل و عمیق کار شده، طوری که در واقع با تمام شخصیت ها احساس نزدیکی خواهید کرد. در ادامه نسخه فشرده و کم حجم Kaos بازی Final Fantasy XIII با حجم ۱۲٫۵ گیگ به همراه تصاویر بازی آماده شده.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود نسخه فشرده بازی Farcry 3 + آپدیت و DLC
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1949
نویسنده : داني

632848 213934 front دانلود نسخه فشرده بازی Farcry 3 + آپدیت و DLC

 

Far cry ۳ در سبک اول شخص شوتر طبقه بندی میشود و ادامه دهنده شماره های یک و دو این بازی موفق و پرطرفدار است ، همانند نسخه های پیشین دارای یک محیط جهان باز یا OpenWorld است.به گفته ی سازندگان ، محیط این بازی ۱۰ برابر بزرگتر  از محیط فارکرای ۲ شده است.محیط بازی فارکرای ۳ از تپه ها و صخره های سنگی ، بوته ها و درخت های سرسبز تشکیل شده که در حین انجام بازی ، استفاده های زیادی از آنها خواهید برد به خصوص برای موارد و روند مخفی کاری.  در واقع رویه گیم پلی بازی بر محور محیط تعریف می شوند همانطور که گفته شد بازی در سبک جهان باز است و محیطی بزرگ که ماموریت های اصلی و فرعی در آن انجام می پذیرد. برای انجام این ماموریت ها و پیمایش در جزیره ، خودرو هایی در نظر گرفته شده که نسبت به نسخه ی قبل تنوع بیشتری دارد . همچنین برای گذر از رودخانه های ی موجود در این جزیره ، می توانید از قایق استفاده کنید.همه چیز برای پیاده سازی یک openworld خوب آماده است.Far Cry 3 دارای قابلیت Crouch نیز می باشد که به لطف آن و بااستفاده از محیط بازی ، می توانید مخفی کاری را اعمال کنید.در بازی از سلاح های متنوعی استفاده خواهید کرد همچنین سلاح سرد هم در بازی وجود دارد U به گفته ی سازندگان بازی ، با مقدار زیاد تیر برای سلاح گرم روبرو نیستید و برای این کار باید در محیط بازی گشت بزنید و ماموریت های فرعی را انجام دهید.اما قابلیت جدید و جالبی  در FARCRY 3 اضافه شده و آن ، Takedown است که چه درحالت ایستاده و چه در حالت نشسته ، انجام آن ممکن است. در مجموع برای اتمام مرحله میباید از ذهن خود بیشتر استفاده کنید که نسبت به سایر FPS ها کمی متفاوت تر است .با رعایت این نکته ، می توان بطورکلی این نتیجه را گرفت که گیم پلی این بازی چیزی بین مخفی کاری و شوتر کامل است.در ادامه لینک دانلود نسخه فشرده بازی که شامل جدیدترین آپدیت و تمامی افزونه های منتشر شده برای بازی است قرار گرفته.

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بلک باکس بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1462
نویسنده : داني

herlock Holmes Crimes and Punishments 1 دانلود بلک باکس بازی Sherlock Holmes Crimes and Punishments

 

بازی Sherlock Holmes: Crimes & Punishments بازی جدید سبک ماجرایی و پلیسی است که در این پست نسخه فشرده بلک باکس بازی آماده شده , کسی وجود ندارد که نام شرلوک هلمز را نشنیده باشد. شخصیتی بزرگ و محبوب که سر آرتور کانن دایل آن در داستان های خود و در سال ۱۸۸۷ خلق کرد. یک کاراگاه خصوصی اهل یورک شایر انگلستان که از هوش بسیار زیادی برخوردار است و از این موهبت برای حل مسائل جالب و پرونده های جنایی استفاده می کند. احتمالا فیلم ها و مخصوصا سریال های زیبا و خاطره انگیزی که شرلوک هلمز شخصیت اصلی آن ها بوده است را تا به حال مشاهده کرده و از آن ها لذت برده اید، اما این که خودتان بتوانید شرلوک باشید می تواند تجربه ای متفاوت باشد و احساس جالبی  را به شما بدهد!

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود بازی Stronghold Crusader 2
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1376
نویسنده : داني

Stronghold Crusader 2 جدیدترین عنوان از سری بازی های سبک استراتژی (RTS) ریل تایم Stronghold است که توسط Firefly Studios ساخته و منتشر شده است. این بازی در ادامه نسخه Stronghold Crusader است که در سال ۲۰۰۲ منتشر شده بود , نسخه جدید بازی جنگ های صلیبیطرفداران این سری را به صحرا باز میگرداند تا باز هم تجربه ای جدید در سبک RTS را در قلعه های brutal knights و fiery Caliphs تجربه کنند. بازی همانند نسخه های قبل گیم پلی عالی خود را حفظ کرده و به آن وفادار مانده با این تفاوت که نیرو های جدید , نقشه های جدید و داستان جدیدی برای بازی تعریف شده.البته بازی شامل تصاویر خیره کننده و با کیفیت جدید گرافیکی هم هست ، رابط کاربری بازی برای کنترل بهتر جنگ ها بازسازی شده ، اثرات زیست محیطی حس میشود و تهدید محسوب میشود ، فیزیک بهتر و طیف وسیعی از پیشرفت در گیم پلی بازی قرار داده شده ، جنگهای صلیبی ۲ وعده ی  ارائه همان بازی اعتیاد آور برای دوستداران این سری است. ساخت قلعه های مختلف – طراحی پایگاه های بزرگ و استفاده از آنها به عنوان تله برای شکست دادن دشمنان از دیگر ویژگی های این بازی است . 

Stronghold Crusader 2 دانلود بازی 1 دانلود بازی Stronghold Crusader 2

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 1176
نویسنده : داني

Dragon Age 2 PC دانلود Dragon Age II نسخه فشرده و کم حجم Kaos

 
Dragon Age II بازی سبک اکشن و نقش آفرینی BioWare است که توسط ea در سال ۲۰۱۱ منتشر شد در این پست نسخه فشرده و کم حجم بازی برای دانلود اماده شده , ماجراهای بازی  بر اساس روایت و از زبان راوی داستان گفته میشود و شما در زمان گذشته به انجام بازی میپردازید و این شما هستید که با کارهای خود به به این افسانه شکل میدهید . Varric — راوی داستان — داستان بازی را نقل می کند : فشار وارد بر Hawke و خانواده ی او از سوی Darkspawn ها موجب میشود که آن ها به خانه ی قبلی خود پناهنده شوند . این اتفاقات در مدت کمی بعد از وفات یافتن پادشاه Cailan در جنگ Ostagar اتفاق میافتد . Blightland یکی از روستاهایی است که بعد از حمله ی Darkspawn ها نابود شد . در این افسانه هیچ نیروی تخیلی و یا توانایی خارق العاده ای وجود ندارد و تنها Hawke وجود دارد که شخصیت اصلی بازی است که از برادر خود یعنی Carver نیز باید محافظت کند و یک جنگجو و برادر Hawke یعنی Bethany که یک mage می باشد و مادر این دو .این تمام افسانه ای که شما باید آن را بازی کنید .

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



دانلود Wasteland 2 | نسخه کم حجم BlackBox | گیگ ۲٫۵
نوشته شده در شنبه 10 آبان 1393
بازدید : 2054
نویسنده : داني

 Wasteland 2 دومین شماره از این عنوان است , اولین نسخه از این بازی در سال ۱۹۸۸ منتشر شده بود که در همان زمان نظرات گیمرهای بسیاری را در سبک نقش آفرینی (RPG) به خود جلب کرد گفتنی است که موفقیت‌های بازی در حدی بود که سایت IGN آن را جزو ۲۵ بازی برتر تاریخ بازی‌های PC معرفی کرد. این نسخه از  بازی توسط شرکت Deep Silver ساخته و طراحی شده است و InXile Entertainment آن را برای سیستم های کامپیوتری توسعه بخشید. سبک بازی نقش آفرینی است و زاویه دوربین از بالا (Isometric )  است . همانند نسخه اول بازی شما با آخرالزمان روبه رو میشوید, شما در این بازی گروه رنجرها را به عهده می‌گیرید. این گروه شامل ۷ نفر است که ۴ نفر آن را می‌توانید کنترل کنید. مدت‌ها پس از انفجار هسته ای، حال دوره‌ی جدیدی در حال وقوع است. رنجرها قبل از آن فکر می‌کردند که تنها بازماندگان این منطقه هستند، اما به تدریج با صاف شدن هوا و کمرنگ شدن گرد و قبار ناشی از تشعشعات هسته‌ای، آن‌ها سیگنال‌های واضح‌ تری را دریافت کردند. یکی از این سیگنال‌ها از طرف Agricultural Center است که درخواست کمک می‌کنند. آن‌ها مورد حمله‌ی موجودات آن منطقه قرار گرفته‌اند, شما در نقش و کنترل ۴ رنجرز در تگزاس و آریزونا هستید و به بیابان رفته و به بازماندگان کمک میکنید, در این راه باید دشمنان را نابود کرده و در طول بازی با چالش های فراوانی روبرو خواهید شد. در ادامه نسخه فشرده و کم حجم بلک باکس (Blackbox) بازی با حجم ۲٫۵ گیگ قرار گرفته.

 

Wasteland 2 Black Box 1 دانلود Wasteland 2 | نسخه کم حجم BlackBox | گیگ 2.5

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 1921
نویسنده : داني

fifa 15 demo cover دانلود دمو بازی فیفا 15 برای FIFA 15 demo   PC , Xbox360

 
به تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ رسیدیم , تاریخی که وعده انتشار دمو یا پیش نمایش بهترین شبیه ساز فوتبال یعنی فیفا ۱۵ است , شاید در کشور ما هنوز pes پرطرفداترین باشد ولی مسلمل در چند سال گذشته پس حرفی برای گفتن نداشته و مغلوب فیفا شده شاید هم مغلوب عملکرد ضعیف تیم سازنده خود که گزینه دوم نزدیک تر به واقعیت است. به هر حال نسخه دمو , امسال با ۸ تیم در خود منتشر شده شامل : دورتموند , بارسلونا , لیورپول , بوکا جونیورز , پاریسن ژرمن , چلسی , منچستر سیتی و ناپولی . نسخه مربوط به کامپیوتر حجم تقریبی ۲٫۵ گیگ دارد و نسخه Xbox 360 هم ۱٫۶ گیگ که در ادامه لینک دانلود این دو نسخه FIFA 15 Demo برای دانلود آماده شده.

:: موضوعات مرتبط: دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,



بازدید : 2725
نویسنده : داني
دانلود بازی Surgeon Simulator 2013 برای کامپیوتر
 

 

زمانی که مردم می فهمند من جراح هستم ،از من می پرسند سخت ترین بخش این کار چیه ؟ اون ها می پرسند  وقتی خانواده یک بیمار پشت در  اتاق عمل منتظر هستند، کشیدن پارچه سفید روی صورت اون شخص چه حسی داره؟  اما من به اون احمق ها می گم سخت ترین بخش کار وقتی که می خوای با چکش دنده های کسی که جلوت خوابید را بشکنی اما یهو دریل تو کلیه گیر میکنه بعد بخوای دریل و در بیاری بزنی کبد رو سوراخ کنی دستت بخوره به فنجون کنار میز خم شی فنجون رو برداری اشباهی فنجون رو بزاری جای کبد . بازی زیبای شبیه ساز جراحی ایده یک عمل جراحی را با نگاهی طنز به تصویر کشیده است فرض کنید یک پزشک دست و پا چلفتی و خنگ بخواهد مریضی را عمل کند و همه اتفاقات بالا به واقعیت بپیوندد .

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود نسخه دموی بازی فیفا 15 + راهنمای نصب
نوشته شده در جمعه 21 شهريور 1393
بازدید : 1545
نویسنده : داني
دانلود بازی FIFA 15 برای کامپیوتر
 

 

ازی کامپیوتر FIFA 15 فیفا ۱۵ یکی از بازی های سبک ورزشی و شبیه ساز است که توسط EA Sports طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده با تریلری چند ثانیه ای معرفی شده است . اینطور که سازندگان بازی اعلام کرده اند , قرار است این نسخه بر خلاف نسخه های قبلی , از موتور بازی سازی Ignite engine استفاده کنند درست همان فناوری که در کنسول های XBox One و PS4 به کار گرفته شده است . فیفا ۱۵ اولین بازی کامپیوتری است که از چنین تکنولوژی بهره برده است . طبق گفته EA در وبسایت خود , نسخه کامپیوتری دارای تمامی ویژگی های منحصر به فردی است که در کنسول های نسل هشتمی به کار رفته است . اطلاعات دیگری هنوز منتشر نشده و قرار است در ۹ ژوئن و در نمایشگاه E3 اطلاعات کاملتری در اختیار پلیرها قرار گیرد . در صورت منتشر شدن اطلاعات بیشتر , حتما در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد گرفت .

 

نسخه Demo بازی برای کامپیوتر با حجم ۲.۵ گیگابایت اضافه شد

این نسخه تنها شامل تیمهای زیر می باشد

Borussia Dortmund
FC Barcelona
Liverpool
Boca Juniors
Chelsea
PSG (Paris Saint Germain)
Manchester City
Napoli


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازیهای جدید ,



دانلود بازی Ultra Street Fighter IV
نوشته شده در چهار شنبه 12 شهريور 1393
بازدید : 1621
نویسنده : داني
دانلود <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> Ultra Street Fighter IV
 

 

 

این نسخه از بازی شامل ۵ کاراکتر و ۶ محیط مبارزه جدید است. نسخه فیزیکی بازی شامل تمامی بسته های الحاقی و کاراکترها و مواردی است که از ابتدای Street Fighter IV تاکنون برای این سری عرضه شده است و صاحبان نسخه های قبلی می توانند موارد اضافه شده در این نسخه را بصورت دیجیتالی خریداری کنند. Rolento ،Elena ،Poison و Hugo از نسخه های قدیمی این سری بازگشته اند و شاهد حضور شخصیت جدیدی به نام Decapre نیز هستیم. در این نسخه قدرت و ویژگی های کاراکترها از نو متعادل شده تا شاهد بالانس ترین نسخه Street Fighter باشیم. بازیکنان این بار می توانند دو Ultra Combo را بطور همزمان، در ازای کاهش قدرت آنها انتخاب کنند. توانایی دیرتر بلند شدن از زمین و Red Focus Attack که امکان جذب چند ضربه را می دهد، از قابلیت های جدید این نسخه هستند. Team Battle Mode پیشرفته به بازیکنان این امکان می دهد که در سه راند پشت سرهم با یک نوار سلامتی مبارزه کنند و در بخش تمرینی آنلاین امکان تمرین با دوستان و بازیکنان دیگر وجود دارد.

حداقل سیستم مورد نیاز :


OS : Windows Vista
CPU : Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or better
RAM : 1 GB RAM
Video Card: NVIDIA GeForce 6600 or better (except NVIDIA GeForce 7300)s
DirectX: 9.0c or greater
Free Disk Space: 12 GB free hard drive space

 

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی جدید ,