پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود بازی Lords of Football برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
بازدید : 1325
نویسنده : داني

ازی Lords of Football یک شبیه ساز زندگی فوتبالسیتی میباشد.شما در این بازی یک بازیکن فوتبال میباشید که میتوانید تمامی کار های روزمره یک فوتبالیست را مانند تمرین کردن در باشگاه و… انجام دهید.

Footbal

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel Core 2 Duo E6550
RAM: 3 GB RAM
VGA: nVidia GeForce 9400 1Gb / Amd Radeon HD 4550 1 Gb
DX: 9.0c
OS: Windows Vista
HDD: 9 GB HD space

دانلود Part 1 با لینک مستقیم – ۱ گیگابایت

دانلود Part 2 با لینک مستقیم – ۱ گیگابایت

دانلود Part 3 با لینک مستقیم – ۴۲۸ مگابایت


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



بازدید : 1248
نویسنده : داني

دانلود نسخه کم حجم بازی ترسناک Painkiller: Hell and Damnation 2012 با کرک Skidrow برای PC

Painkiller: Hell and Damnation نسخه جدید بازی PainKiller هست که سال ۲۰۰۴ توسط استدیو بازی سازی Nordic Games منتشر شده بود که اینک در اواخر پاییز ۲۰۱۲ شاهد انتشار آن هستیم.

این بازی زیبا اول شخص Shoter است.یجورایی میشه گفت Painkiller مدرن شده و پیشرفته شده ی بازی های اول شخص Shoter هستش و سطح گرافیکی بالا در این بازی چشم نوازی میکند و نقطه قوت آن است.اسلحه ها ی بسیار پیشرفته ای در اختیار شماست که به جذابیت این بازی کمک میکند.این بازی دارای ۱۴ مرحله ی بسیار کامل بوده و شما قادر به انتخاب میزان دشواری طی کردن مراحل خواهید بود.همچنین این بازی قابلیت انجام ۲ یا چند نفره را نیز دارد که به دو صورت آنلاین و آفلاین (شبکه Lan) میسر میباشد.نکته بسیار مهم این بازی در مود Co op player (چند نفره) این بازی است به گونه ای که در طی این مراحل و جنگ با شیاطین در مپ ها و نقشه های مختلف جدولی را به شما نمایش میدهد که در آن اسامی بازیکننان است و هرکس که کمتر مرده باشد مطمئناً دارای رتبه بهتریست ( همانند بازی Counter Strike ) که این قابلیت انجام این بازی را بصورت گروهی در گیم نت ها نیز میسر ساخته است.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود بازی Sacred Citadel برای PC
نوشته شده در چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392
بازدید : 1323
نویسنده : داني

دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

بازی Sacred Citadel یک بازی جدید محصول سال ۲۰۱۳ می باشد. در بازی Sacred Citadel مردم شهر به کمک شما نیاز دارند ، چراکه پادشاه مغرور سرزمین آشین تمام مردم آن سرزمین را به بردگی واداشته و به آنها ظلم می کند . و حالا در بازی Sacred Citadel وظیفه ی شما نجات جان مردم بی گناه است . وقت آن رسیده که خودی نشان دهید و تبدیل به جنگجویی شجاع سرزمین خود شوید . به یاد داشته باشید که به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید ! پس دوستان خود را جمع کنید و با هم شروع کنید .

در بازی Sacred Citadel شما می توانید از بین ۴ کاراکتر، یکی را انتخاب کنید. هر کدام از کاراکترها قابلیت های خاص خود را دارند. بازی Sacred Citadel به نوعی یک بازی استراتژیک هم به حساب می آید ، چرا که می توانید به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخته و با مدیریت اقتصادی مجموعه ی خود ، به مردم سرزمین خود نیز کمک کنید .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلودبازی های جدید ,



دانلود BioShock: Infinite - بازی بیوشوک: نامتناهی
نوشته شده در پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
بازدید : 1118
نویسنده : داني
دانلود BioShock: Infinite - بازی بیوشوک: نامتناهی

باور بكنید یا نه، BioShock Infinite یك ادامه برای BioShock اصلی است. سخت می توان باور كرد از دریچه های زیر آب Rapture خارج شویم و به آسمان ها برویم. BioShock Infinite ما را به گذشته و بالای دنیای BioShock می برد، به دنیایی خیلی متفاوت كه در سال 1912 اتفاق می افتد و شهر میزبان آن، جایی نیست جز كولومبیا، یك مدینه فاضله سوخته. اما بر خلاف گذشته این شهر در میان ابرها شناور است. شهری كه بیشتر شبیه به یك جزیره است و با موتورهای قوی و بالون های بزرگ روی آسمان معلق مانده و دقیقا شبیه به زمین است و حتی درخت هم دارد. خطوط ارتباطی این شهر كه Sky Line نام دارد، همانند دنیای Ratchet & Clank در همه جا پیچ خورده است. داستان این شماره خیلی جذاب تر و تخیلی تر است و بیشتر یك داستان شخصی است. دنیای جدید مثل Rapture نیست و رنگ و بوی متفاوتی دارد، اما هنوز هم حسی آشنا در آن جریان دارد. كولومبیا بسیار بزرگ است و تمام اطراف شما را اشغال كرده است. مردم این شهر بسیار عجیب هستند و قدرت های قوی ای دارند. پوسترهای زیادی در بازی وجود دارند كه در مورد این شهر صحبت می كنند. آهنگ های بازی همانند قبل حس اسرار آمیز و ماجراجویی را به ما القاء می كند. همین حس های آشنا است كه Infinite را در چشم بسیاری یك BioShock حقیقی جلوه می كند.


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی LEGO Batman 2 DC Super Heroes برای PC
نوشته شده در جمعه 23 فروردين 1392
بازدید : 1929
نویسنده : داني

LEGO Batman 2 DC Super Heroes یک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

 

LEGO.Batman.2. دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی I Am Alive برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 1426
نویسنده : داني

داستان بازی I Am Alive در شهر شیکاگو آمریکا اتفاق می افتد؛ شیکاگویی که با آنچه در فیلم ها و بازی های دیگر (مانند Driver 2) دیده اید بسیار تفاوت دارد. در اینجا شیکاگو در اثر یک زمین لرزه بسیار مهیب تخریب شده و تمام راه های ارتباطی این شهر با سایر نقاط قطع شده و این در حالی است که مناطق و شهر های اطراف با بحرانی دیگر به نام کم آبی مواجه اند .به نظر می رسد که اتمسفر سنگینی بر بازی حاکم باشد و طراحان در بیشتر بازی می خواهند حس ترس و تنهایی و سکوت را به بازیکن منتقل کنند.بعد از این زلزله ۱۰٫۳ ریشتری که در شیکاگو آمده، تیم های نجات نتوانسته اند بسیاری از آسیب دیده ها را نجات دهند و میلیون ها نفر در زیر آوار جان باخته اند. قهرمان اصلی بازی شخصی معمولی و از طبقه متوسط جامعه به نام “آدام کولینس” است که در اثر این زلزله دوست دخترش را گم کرده و می خواهد برای نجات جان او شیکاگوی خراب شده را زیر و رو کند؛ اما غافل از این که در این راه جان خودش به خطر می افتد.

 

I AM ALIVE دانلود بازي I Am Alive براي PC

 


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Resident Evil 6 برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 22 فروردين 1392
بازدید : 1400
نویسنده : داني

بازی Resident Evil 6 مانند دیگر نسخه های بازی رزیدنت اویل ، یکی از زیباترین بازی های اکشن در سبک بازی های ترسناک است که توسط شرکت معتبر و بزرگ Capcom در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد و مثل همیشه کاربران چشم انتظار خود را شگفت زده کرد . سری بازی Resident Evil توسط شینجی میکامی بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد است که در سال های اخیر نسخه های ۴ و ۵ بازی را با تغییرات چشم گیری روانه ی بازی کرده  است . بازی Resident Evil 6 نیز مانند ۲ نسخه ی گذشته ی بازی ، گیم پلی بی نظیری دارد و شما بازی را با کمک دوست خود ! شروع کرده و پیش می برید .

بازی Resident Evil 6 از نظر گرافیک و صداگذاری یکی از زیبا ترین بازی های سال می باشد ، که با صحنه های اکشن و ترسناک خود شما را وحشت زده خواهد کرد ! باید به این نکته اشاره کنیم که بازی رزیدنت اویل ۶ بسیار ترسناک تر از نسخه های گذشته طراحی شده است ، پس مراقب خودتان باشید ! داستان بازی مثل همیشه یکی از نقاط قوت بازی است . جای که ، دکتر درک سیمونز آزمایش های زیادی را بر روی دبرا انجام داده و هلنا سعی می کند تا خواهرش که اکنون یک انسان نیمه زامبی است را نجات دهد . همه چیز دگرگون میشود ، وقتی که ایدا دبرا را با تیر و کمانش می کشد و …

در این نسخه از بازی Resident Evil 6 می توانید بخش داستانی ، مولتی پلیر را تجربه کنید که بخش مولتی پلیر بازی نیز شامل تغییرات زیادی شده است که میتوان به بزرگ تر شدن نقشه ی بازی و اضافه شدن المان های جدید به مراحل آن اشاره کرد .


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود بازی Sleeping Dogs 2012 با لینک مستقیم + کرک
نوشته شده در چهار شنبه 7 فروردين 1392
بازدید : 1466
نویسنده : داني

امروز براتون بازی فوق العاده sleeping dogs رو گذاشتم. که همین الان میتونین از gameboy دانلودش کنین و لذت ببرین.

مشخصات :
-    داستانی درام از یک پلیس مخفی که قصد از بین بردن یک سازمان خلاف کار را دارد
-    اکشن قدرتمند با ترکیب عناصر کشنده، جنگ های تیر اندازی و نبردهای رو در رو
-    هیجان حماسی با سرعت بالا در خیابان ها و در کنار دریا در ماشین ها، موتور سیکلت ها و قایق های تندرو
-    مسابقه اتومبیل رانی غیر مجاز در شهر هنگ کنگ ، برد و باخت در نبردهای تیر اندازی یا مبارزه تن به تن با اشرار
-    و …

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



دانلود Borderlands 2 - بازی سرزمین های مرزی 2
نوشته شده در دو شنبه 5 فروردين 1392
بازدید : 1426
نویسنده : داني
دانلود Borderlands 2 - بازی سرزمین های مرزی 2

(91/7/24) تغییرات:آپدیت 4 همراه با Mecheromancer DLC اضافه شد.

Borderlands از نظر ظاهر اصلاً شبیه به Borderlands نیست! هنرمندها و برنامه نویس ها طی چند سال گذشته روی IP جدید Gearbox کار می کردند تا یک گرافیک کاملاً متفاوت را طراحی کنند و سفری از دنیای شبیه به واقعیت به یک کتاب کمیک داشته باشند. Borderlands همانند قبل آشنا هست و می توانید دنیای آن را در یک نگاه به خاطر آورید. بر خلاف قبل که تغییر ظاهر بازی خیلی عجولانه انجام گرفت، اینبار Gearbox زمان زیادی برای طراحی هنری این بازی داشت و از همان ابتدا طراح ها و برنامه نویس ها با هنرمندان بازی را شروع کردند و نتیجه یک تصویر اغراق آمیز با شخصیت های نه چندان واقعی شد.

منبع:پردیس گیم


:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,



بازدید : 1224
نویسنده : داني
دانلود The Walking Dead: Survival Instinct - بازی مرده متحرک: غریزه بقا

Telltale Games تنها استودیوی بازیسازی ای نیست که از روی مجموعه The Walking Dead بازی خلق می کند. در حالیکه آن ها توانستند این عنوان را بسیار معروف و محبوب کنند، استودیوی Terminal Reality نیز در حال ساخت یک بازی اول-شخص بر اساس این مجموعه تلویزیونی است که از شبکه AMC پخش می شود. بازیکنان در این بازی، نقش داریل دیکسون (Daryl Dixon) را ایفا می کنند که همیشه در این سریال یک Crossbow به همراه دارد. او تنها نیست و برادرش مرل (Merle) نیز در کنارش حضور دارد. این دو برادر تلاش می کنند تا در دنیای بازی زنده بمانند و به همین دلیل، سعی در مبارزه با زامبی ها دارند.

داستان چند ماه قبل از اینکه ماجراهای سریال آغاز شود، رخ می دهد. سازندگان کاری کرده اند که بازیکنان به این موضوع پی ببرند که هدف در Survival Instinct زنده ماندن است. در این بازی می توانید از سلاح و تجهیزات مختلفی استفاده کنید، اما باید یادتان باشد که کدام یک از آن ها باعث زنده ماندنتان خواهد شد. این بازی نشان می دهد که در یک دنیای آخر الزمانی که Walkerها تمام آن را فرا گرفته اند، به چه شکل باید بدون صدا آن ها را از بین برد و به قسمت های مختلف سفر کرد. یک حرکت اشتباه باعث می شود تا با گله ای از Walkerها روبرو شوید. آن ها تنها با دیدن، به سمت شما نخواهند آمد، بلکه می توانند شما را حس کرده و بوی شما را تشخیص دهند.

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازي , دانلودبازي هاي جديدوقديم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی های جدید ,