پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در چهار شنبه 11 دی 1392
بازدید : 2396
نویسنده : داني

چون به سخن نوبت عیسی رسید
عیب رها کرد و به معنی رسید
عیب کسان را منگر و احسان خویش
دیده فرو بر به گریبان خویش . . .
کریسمس ۲۰۱۴ مبارک
.
.
.
Forget the pains, sorrows & sadness behind
Let us welcome this New year with big smile
Wish You Happy New Year 2014

 

 


:: موضوعات مرتبط: كدتقلب بازي , نقدبازي ها , اخباربازي ها , كدتقلب PS1وPS2 , كدتقلب Xbox360 , خبرهاي مهم , اخبارانگليسي , دانلود بازي , دانلودترينربازي ها , نقدبازي هاي ايراني , دانلودبازي هاي كم حجم , دانلودبازي هاي psp,ps1,2 ,Xbox360 , دانلود پچ و کرک بازی های جدید , دانلودبازی های PS3 , بازی های آنلاین , رفع مشکلات بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: تبریک سال 2014 میلادی ,



بازدید : 1765
نویسنده : داني

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سرپرست تولید این بازی و مدیر شبکه تبیان گیلان یکشنبه شب در مراسم رونمایی این بازی رایانه ای به پیچیدگی طراحی و تولید این نوع بازی ها و آغاز ساخت این بازی از سال 89 اشاره و اظهار کرد: 15 نفر از متخصصان و دانشجویان به مدت دو سال و 9 ماه این پروژه را انجام دادند.

ˈدانیال سمیعی بصریˈ افزود: بازی رایانه ای مبارزان جنگل حدود دو ماه آینده با نسخه فارسی وارد بازار داخلی کشور می شود.

بازی مبارزان جنگل یک بازی اکشن اول شخص تیر اندازی است، در بازی مبارزان جنگل بازیکن نقش جوانی روستایی را ایفا خواهد کرد که پدرش توسط روس هایی که گیلان را اشغال کرده اند کشته شده است. در همین ایام فردی به نام میرزا کوچک با تعداد معدودی از آزادی خواهان گیلانی، برای بیرون راندن روس ها از شمال ایران و پایان دادن به ظلم و ستم آنها دست به قیام مسلحانه زده است. عباس نیز که مانند اغلب مردم گیلان دل پری از ظلم و ستم روس ها دارد، با خانواده اش وداع می کند و برای پیوستن به مبارزان راهی جنگل های گیلان می شود.

در راه رسیدن به پایگاه مبارزان جنگل، عباس با عده ای قزاق برخورد می کند که جوانی را به اسارت گرفته اند پس از درگیری مسلحانه با قزاق ها عباس موفق می شود مرد جوان را از چنگ روس ها رها کند و پس از فرار از دست قزاق ها با هم به مخفیگاه مبارزان جنگل بروند و به میرزا کوچک و یارانش بپیوندند.
از این پس عباس و دوستش میثم جنگلی می شوند در تمام نبرد ها دوشادوش میرزا کوچک و یارانش برای بیرون راندن اشغالگران از ایران می جنگند.

:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , نقدبازي هاي ايراني , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازیها ,



اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی قهرمان ما منتشر شد
نوشته شده در پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392
بازدید : 1339
نویسنده : داني

برای اولین بار اسکرین شات هایی از بازی ایرانی “قهرمان ما” که مراحل پایانی ساخت را سپری می کند منتشر شد. این بازی که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده است، ۶ کاراکتر اصلی و نزدیک به ۱۵ کاراکتر فرعی دارد که همه ی آن ها نقش مهمی در طول بازی دارند.

همچنین نسخه ی انگلیسی بازی، مدتی پیش برای اولین بار در سایت معتبر adventuregamers که منبعی برای بازی های ماجرایی شناخته می شود رونمایی شد و تیم سازنده ی بازی یعنی استودیو آنو امیدوار است تا حضور موفقی در بازارهای بین المللی داشته باشد.

در تصاویر منتشر شده از بازی می توان لوگو جدید بازی، محیط های متنوع، عکس العمل های جالب شخصیت اصلی و طراحی های فانتزی و متفاوت بازی را مشاهده کرد. برای این بازی نزدیک به ۶۰ پس زمینه ی متفاوت طراحی شده که در نوع خود قابل توجه است.

طبق گفته ی سازندگان، مراحل ساخت نسخه ی اصلی بازی اواخر اردیبهشت ماه تمام خواهد شد و انتظار می رود بازی در فصل تابستان در دسترس عموم قرار گیرد.

 

 

منبع:dbazinews.com


:: موضوعات مرتبط: اخباربازي ها , خبرهاي مهم , نقدبازي هاي ايراني , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



بازدید : 1674
نویسنده : داني

استدیوی بازی سازی راسپینا بعد از مدتها بی خبری بالاخره ویدئوی جدیدی از بازی ارتش فرازمینی را منتشر کرد . در این ویدئو جوخه کامل سربازان قابل مشاهده می باشد .
این بازی برای اولین بار در نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران با نمایش خیره کننده ویدئوی از بازی معرفی شد و در همان روز ها به عنوان خبر داغ نمایشگاه مطرح شد .

داستان بازی :
داستان بازی در زمان اینده رخ می دهد و جنگ انسان ها برای تصاحب منابع انرژی باقی مانده در دنیا نشان می دهد . در این بازی زمین رو به نابود شدن رفته است و کشور های قدرتمند توانسته اند برای به دست اور منابع انرژی بیشتر به سیارات دیگر سفر کنند. یکی از این کشور ها ایران است .

افرادی که بر روی زمین مانده اند بعد از مدت ها ارتشی را تشکیل می دهند و به حمله به سیارات دیگر دست می زنند. سیاره ای که در اختیار ایران هست یکی از محل های حمله است و شما باید در نقش یک سرباز از این سیاره در برابر مهاجمان دفاع کنید .

 

سبک اصلی این بازی تیر اندازی اول شخص (First Person Shooting) است که با ترکیب چند مکانیک فرعی پلتفرمینگ، در مجموع گیم پلی این بازی را تشکیل می دهند.

تصاویر  بازی که دقیقا از روی تریلر منتشر شده بازی برداشت شده است :

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي ها , اخباربازي ها , خبرهاي مهم , نقدبازي هاي ايراني , ,
:: برچسب‌ها: اخبارجدیدبازی ها ,



نقدبازي قتل در کوچه‌های طهران 1312
نوشته شده در چهار شنبه 27 دی 1391
بازدید : 2050
نویسنده : داني
وقایع بازی در سال 1312 اتفاق می‌افتد، جایی که یک قاتل زنجیره‌ای با کشتن کودکان بی گناه، وحشت را در کوچه‌های تهران سکنی داده است. کارآگاه افشار به عنوان بازپرس جدید پرونده، وظیفه دارد طی مدت کوتاهی قاتل را یافته و تهران وحشت‌زده را نجات دهد. داستان در ابتدا جذاب بوده و به خوبی روایت می‌شود، یافتن هدف قاتل از انجام قتل‌های بی رحمانه و شناسایی وی موجب می‌گردد انگیزه لازم برای پیش برد بازی در شما وجود داشته باشد، چیزی که عموم بازی‌های ایرانی از آن بی بهره اند. داستان از طریق میان پرده‌های نقاشی شده و صحبت با افراد مختلف روایت می‌شود که در نوع خود جالب است، البته هر چه به انتهای بازی نزدیک می‌شویم، داستان افت کرده و از جذابیت ابتدایی آن کاسته می‌شود، با این وجود بخش داستانی بازی در مجموع نمره قبولی را کسب می‌کند.


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي هاي ايراني , ,
:: برچسب‌ها: نقدبازي هاي جديد ,



نقدبازي ايراني شتاب درشهر
نوشته شده در دو شنبه 25 دی 1391
بازدید : 2225
نویسنده : داني
شتاب در شهر
 
 

شتاب در شهر


سبک بازی: Racing
ناشر: سرزمین رایانه
تاریخ انتشار (شمسی): ۲۲ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار (میلادی):
12 Dec 2012
 
اولین چیزی که در حین ورود به بازی توجه شما را جلب می‌کند، دنیای باز این عنوان است. شما قادرید در شهر به صورت آزادانه گردش کرده و به نقاط مختلف سرکشی کنید. شهر نسبتا شلوغ بوده و اتومبیل‌ها و افراد پیاده زیادی در حال حرکت و عبور و مرور هستند. هدف اصلی، پیروز شدن در مسابقات مختلف بوده و با پیشرفت در بازی می‌‌توانید به رقابت‌های اصلی دست پیدا کنید، علاوه بر این برخی ماموریت‌های جانبی نیز وجود دارند که باعث می‌شوند تنوع نسبتا کافی در این بخش وجود داشته باشد. مسابقات در پیست‌های شهری برگزار می‌گردد و با برتری در این مسابقات می‌توانید به پیست‌های جدیدتری مانند پیست خاکی دسترسی پیدا کنید. رقابت‌های اصلی با حضور فقط دو حریف انجام می‌شود که در نوع خود بسیار عجیب است، علاوه بر این، طراحی پیست‌های شهری به گونه‌ای بوده که هر دور پیست در کمتر از 30 ثانیه به پایان می‌رسد و اگر در ابتدای مسابقه از حریفان خود عقب بیفتید، امکان اول شدن بسیار اندک خواهد بود. این عامل موجب می‌شود که شما به وفور از گزینه تکرار مسابقه استفاده کرده و بازی به سرعت برای شما خسته کننده خواهد شد. مشکل دیگر کم بودن تعداد مسیرها است، مسیرها بسیار انگشت شمار بوده و شما مجبورید برای پیشرفت، برخی مسابقات را بارها تکرار کنید که این عامل نیز کمک شایانی به کسل کننده کردن بازی خواهد کرد! البته وضعیت در پیست خاکی و پیست جالبی که در انتها آزاد می‌شود، بهتر بوده و گرچه کماکان باید با دو حریف مسابقه دهید، ولی مسیر مسابقه طولانی‌‌تر شده و دیگر وضعیت مشابه پیست‌های شهری به وجود نخواهد آمد. در هر مسیر تعدادی نشانه وجود دارد که با گرفتن آن‌ها می‌توانید از قابلیت‌هایی نظیر متوقف کردن حریفان یا افزایش قدرت نیترو بهره ببرید، در ابتدای مسابقه نیز کارت‌هایی قرار دارند که با خرید آن‌ها، امکاناتی نظیر افزایش قدرت موتور یا محافظت در برابر توقف زمان به شما تعلق می‌گیرد. این دو ویژگی، هیجان بیشتری به رقابت‌ها داده و استفاده درست از ‌آن‌ها رمز برتری در مسابقات است.

 


:: موضوعات مرتبط: نقدبازي هاي ايراني , ,
:: برچسب‌ها: نقدوبررسي بازي هاي جديد ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد